Dat is toch ongeveer hetzelfde vragen als ontwerp wat voor me?
Wat dacht je van even in het ik zoek dit en dat font draadje kijken en daar een mooi font uitpikken?
Wat dacht je van even in het ik zoek dit en dat font draadje kijken en daar een mooi font uitpikken?
|{ brrr }] |
waar denk je dat ik al gezocht heb...Op dinsdag 02 oktober 2001 11:05 schreef Yellow het volgende:
Dat is toch ongeveer hetzelfde vragen als ontwerp wat voor me?
Gewoon op 1 van de duizenden font-site kijken. Staat vast wel iets leuks op.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
k vindt dit letterype wel mooi, maar dat kan ook komen omdatik een hekel heb aan haast alle lettertypes, anders moet je iets proberen als 'twentieth century post' ofzow...
Voor websites wel,Op dinsdag 02 oktober 2001 14:04 schreef DJ-FreSh het volgende:
Verdana all the way
maar dingen als flyers en wallpapers vind ik toch andere fonts vaak mooier.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Op dinsdag 02 oktober 2001 13:46 schreef edstasy het volgende:
Hallo,
kijk op
http://www.abstractfonts.com
Wel een aantal popups, maar ze hebben veel!
Grtz
offtopic:
Hey bedankt ik zocht namelijk naar wat abstracte futuristische fonts en elke gratis font site heeft dezelfde fonts. Eindelijk eens wat nieuws
Hey bedankt ik zocht namelijk naar wat abstracte futuristische fonts en elke gratis font site heeft dezelfde fonts. Eindelijk eens wat nieuws
Gewoo deze gebruiken, maar adn groot en bold make en niet in het midden zetten, en maak em of zwart, of halftransparant (evt met color dodge ofzo)
Pagina: 1