| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Volgens mij heb je gewoon erg pech gehad. Bijna alle cd-rom spelers doen dat bij mij wel. Ook de merklozen (delta e.d.)
Zoek ff op de site van clonecd naar ondersteunde branders, ff goed merken checken en haal daar een speler van.
Zoek ff op de site van clonecd naar ondersteunde branders, ff goed merken checken en haal daar een speler van.
Eerst image maken door middel van inlezen op de brander wil nog weleens helpen, samen met de intelligent bad sector skip van KleunCeeDee ...
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Verwijderd
Aangezien LG ook wel wat moeite heeft met CDRW lezen en blijkbaar dus ook met subchannels dan valt er niks te redden. Terugbrengen of geen subchannels vrees ik. Als je het zekere voor het onzekere wilt, dan moet je hem testen met BLindread/Blindwrite.
succes
succes
als ik eerst img maak met brander (Lite-On 12x) en daarna met klooncd een vuurtje maak, geeft hij een hardware-error..is dus niet te doen..
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
mijn Lite-on 24x leest alles en fikt ook alles
Turn it off and on again.
Subbies lezen gaat perfect op mijn Sony fikker (tot me PSU em sloopt_e
Ik heb m'n Sony CRX140E-RP fikkertje er speciaal op uitgezocht...
Handig, kan alles aan!
Handig, kan alles aan!
Mijn Plextor 24x kan da wel.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Pagina: 1