Even een vraagje, ik ben bezig met een pagina waar gebruikers zich eerst op moeten aanmelden midels een beveiliging.
Dit gaat als volgt; ieder gebruiker heeft een P.W. en een gebruikers-naam, als ze hebben ingelogd krijgen ze een usser id ($ID)
Nau wil dat de gebruikers bij het inlogen hun n.a.w. gegegevens te zien krijgen.
De n.a.w. gegvens staan in de zelfde tabel als $user en $password en komt dus ook overeen met $ID.
Voor het weergeven van de n.a.w. gegevens gebruik ik deze PHP.
<?php
$sql = "SELECT * FROM armada_users WHERE primary_key='$ID'";
$result = mysql_query($sql);
{
echo "<table cellpadding=1 cellspacing=1 width=510>\n";
echo "<tr bgcolor=#B2D3EE>
<td width=385 align=left valign=top><font size=2 face=Verdana,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular>".$myrow["Contact"]."</font></td>
</tr>\n";
echo "</table>\n";
} while ($myrow = mysql_fetch_array($result));
?>
Als ik deze PHP gebruik krijg ik naar het inlogen niet te zien, meschien zie ik iets over het hoofd maar kom er niet uit.
Groeten Milagro
Dit gaat als volgt; ieder gebruiker heeft een P.W. en een gebruikers-naam, als ze hebben ingelogd krijgen ze een usser id ($ID)
Nau wil dat de gebruikers bij het inlogen hun n.a.w. gegegevens te zien krijgen.
De n.a.w. gegvens staan in de zelfde tabel als $user en $password en komt dus ook overeen met $ID.
Voor het weergeven van de n.a.w. gegevens gebruik ik deze PHP.
<?php
$sql = "SELECT * FROM armada_users WHERE primary_key='$ID'";
$result = mysql_query($sql);
{
echo "<table cellpadding=1 cellspacing=1 width=510>\n";
echo "<tr bgcolor=#B2D3EE>
<td width=385 align=left valign=top><font size=2 face=Verdana,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular>".$myrow["Contact"]."</font></td>
</tr>\n";
echo "</table>\n";
} while ($myrow = mysql_fetch_array($result));
?>
Als ik deze PHP gebruik krijg ik naar het inlogen niet te zien, meschien zie ik iets over het hoofd maar kom er niet uit.
Groeten Milagro