Toon posts:

Seagate barracuda III naar de kloten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb 2hd'tjes in mijn systeempje(zie specs)

Nu heb k gisteren bij de Regenboog een Iceberg Justcooler IB-140 gekocht, en aangesloten op mijn systeem...

Opgestart, en mijn hd's waren niet meer te vinden...maakt geen enkel geluid meer :(

Zijn mijn 2 hd's nu naar de klote?

Ik denk het waarschijnlijk zelf wel, maar wat kan ik nu het beste doen...teruggaan naar de Regenboog en verhaal halen?

Greetz,

Apocalypse

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:46
Zit de stekkertjes van de voeding wel goed in je hd?
Ik kan me namlijk niet voorstellen dat hd's kapot gaan van het aansluiten van een fan.

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Verwijderd

Zitten je IDE kabels echt heel goed aangedrukt?

Verwijderd

Topicstarter
Jeps,

Heb alles gedaan....zelfs stroomkabeltjes omgewisseld en ide-kabels veranderd.....

Nothing works.....sluit ik een andere hd aan dan doet de desbetreffende hd het wel :(

Greetz,

Apocalypse

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:25
Toch niet twee disks met een splitter aangesloten?
Heb ik ook eens gehad: twee seconden en je disk spint nooit meer op :(

Wat jij hebt gedaan is die twee disks verkeerd op de power aansluiten. Helaas hebben de beide disks de 12V op de 5V aansluiting niet overleefd :(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die weet k moet doen?

:( :( :( :(

Greetz,

Apocalypse

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:13

Yucko

One clown to rule them all !

regenboog dudes een schop verkopen (gewoonweg omdat het eikels zijn, niet zo zeer vanwege die cooler)

wat is het toch een klote firma

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 12:15 schreef _JGC_ het volgende:
Toch niet twee disks met een splitter aangesloten?
Heb ik ook eens gehad: twee seconden en je disk spint nooit meer op :(

Wat jij hebt gedaan is die twee disks verkeerd op de power aansluiten. Helaas hebben de beide disks de 12V op de 5V aansluiting niet overleefd :(
Ehmz....er was maar een aansluiting voor power....zo'n standaar powerconnector wat ook achterop een hd moet.....

En k moest hem wel aansluiten op de hd...aangezien er op het mobo geen connectors daarvoor opzitten :(

Damnit...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:25
Je hebt dus zo'n aftapgevalletje als powerstekker voor de hdd cooler.
Heb je toevallig wel gekeken of en hoe je die moest aansluiten? Niet op de een of andere manier geforceerd? Die zachte plastic contrastekkers mogen dan wel een ompolingsbeveiliging hebben, maar die heb je met een beetje doordrukken zo omzeild :(

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
ik test meestal als volgt:

ide kabels eruit, alleen voeding aansluiten op hd's, pc testen en kijken of hd's gaan spinnen
werkt dat niet dan zijn ze dood, werkt het wel dan moet je gaan zoeken naar kabels/jumpers
Pagina: 1