Irritant monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Elke 30 seconden ongeveer dan "resized" mijn beeld een heel klein beetje, de buitenkanten rekken iets uit zo lijkt t, en 30 seconden later weer terug.
Als t beeld in zijn "uitgerekte stand" is dan is mijn beeld in de hoeken net iets vager, waardoor ik tekst moeilijker kan lezen en icoontjes irritant wazig zijn.

Ik heb niks speciaals gedaan verder met mijn monitor, een LG995e. Vanaf vorige week draai ik DetonatorXP (in WinXP, incl. goeie instellingen en nvreffix), geen probs mee gehad. Ik had wel gisteren die screensaver van tweakers geinstalleerd, en deze gaf een foutmelding toen ik gisteravond met mijn OSD zat te klooien om t probleem op te lossen.
Ik heb t "resizen" nog niet zien voorkomen in games, maar dit kan er ook aan liggen dat t meer opvalt omdat mijn beeld stilstaat in windows en beweegt in games...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:51

evaarties

Powerball @ 12.582

Waarschijnlijk zit dit in de monitor zelf. Misschien even naar laten kijken door een monteur.

De hoeken van een monitor vervagen na verloop van tijd. Als je monitor oud genoeg is, wordt de hele monitor wazig.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
De monitor is in oktober vorig jaar gekocht, hij staat wel veel aan maar dat moet toch kunnen?
Verder staat er wel een andere monitor 1 meter vanaf, zou dat een oorzaak kunnen zijn?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Dit hoort eigenlijk thuis in het V&B forum...
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:17 schreef RealCato het volgende:
Elke 30 seconden ongeveer dan "resized" mijn beeld een heel klein beetje, de buitenkanten rekken iets uit zo lijkt t, en 30 seconden later weer terug.
Als t beeld in zijn "uitgerekte stand" is dan is mijn beeld in de hoeken net iets vager, waardoor ik tekst moeilijker kan lezen en icoontjes irritant wazig zijn.
Heeft ie dit altijd gedaan? Dit lijkt me ook meer een probleem om de garantie van je monitor eens aan te spreken.
Ik had wel gisteren die screensaver van tweakers geinstalleerd, en deze gaf een foutmelding toen ik gisteravond met mijn OSD zat te klooien om t probleem op te lossen.
OSD heeft geen enkele verbining met je systeem. Foutmelding kan dan ook nooit komen doordat je je monitor in loopt te stellen...

de betaler vervuilt

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:32
Moved naar [forum=8].