Toon posts:

T18s gaat elke keer uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee Ericsson telefoons van het type T18s met allebij het zelfde probleem.
Als ik hem aan heb staan gaan ze vanzelf uit. De ene keer komt er te staan "plaats kaart" of "voer pin in" en de andere keer blijft hij gewoon uit.

De batterij is gewoon vol en als ik hem weer aan zet werkt hij gewoon weer.

Iemand enig idee wat het probleem is en hoe te verhelpen?

BVD
Erik

Verwijderd

kweet geen oplossing maar me pa heeft ook een ericsson met t zelfde probleem.. kijkt die op zijn phone issie opeens uit :?

Verwijderd

Er zit denk ik speling in dat tipje waarmee je je simkaart eruit kan drukken (op de achterkant van de phone).
Hierdoor maakt het circuit op de simkaart geen contact meer met de phone.
Draconische oplossing: Het tipje vast zetten met secondenlijm.

Let op: Alleen het tipje vastzetten dus niet de simkaart zelf.
Met andere woorden, je hoeft het battery-pack niet te vrewijderen voor deze ingreep.

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 11:36 schreef Luke het volgende:
Er zit denk ik speling in dat tipje waarmee je je simkaart eruit kan drukken (op de achterkant van de phone).
Hierdoor maakt het circuit op de simkaart geen contact meer met de phone.
Draconische oplossing: Het tipje vast zetten met secondenlijm.

Let op: Alleen het tipje vastzetten dus niet de simkaart zelf.
Met andere woorden, je hoeft het battery-pack niet te vrewijderen voor deze ingreep.
ja dan heeft die geen contact met de simcard maar volgens mij gaat t over de batterij die plotseling uitgaat :?

Verwijderd

Door deze passage ging ik er eigenlijk vanuit dat het probleem bij de Sim-kaart ligt.
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:12 schreef evd het volgende:Als ik hem aan heb staan gaan ze vanzelf uit. De ene keer komt er te staan "plaats kaart" of "voer pin in" en de andere keer blijft hij gewoon uit.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22
Jaja,
een paar telefoons terug heb ik een T10 gehad van Ericsson,
met precies hetzelfde probleem...

De vraag is nu wat doe je eraan?
nou, volgens mij helemaal niets
op een dag is het zo bij mij gekomen,
en op een andere dag was het ook ineens weer voorbij...

ja echt, van de een op de andere dag hield hij met het uitvallen op, in plaats daarvan kreeg ik een ander probleem, er begon iets te rammelen van binnen (wat dat nou precies was ben ik nog steeds niet acher, want hij bleef het goed doen, totdat mn antenne een keer afbrak)

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hem aan heb, en het "tipje" van de simkaart heen en weer duw blijft hij het gewoon doen. Daar ligt het dus niet aan. Als ik aan de batterij jutter blijft hij ook gewoon aan. Soms ligt hij gewoon stil en dan is hij opeens uit.
:( :'(

MVG
Erik

Verwijderd

Dit probleem is bekend bij ericsson en de telefoon wordt dacht ik omgeruild voor een andere. Je moet naar een speciaal nummer bellen, alleen weet ik niet meer wat dat nummer was, was in ieder geval een 0900 nummer. Misschien weten ze het in een telecomzaak

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Hier heb ik ook last van gehad. Ik heb toen de koperen puntjes die kontact maken met de accu en de telefoon wat verbogen en er daarna nooit meer last van gehad. >:)

Be Stronger Than Your Excuses

Verwijderd

ff de contacten van de accu schoonmaken met spiritus.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon een beroep doen op de garantie, ik heb zo ook al een nieuwe gekregen
Pagina: 1