Toon posts:

Illustrator tutorials

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In tegenstelling tot Photoshop, zijn de Illustrator tutorials moeilijk te vinden.
Heeft iemand goeie tips? :)

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
hier staan wat tips in ieder geval en google doet wonderen *D

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:27
Hmm UTFS :)

* Google
* Adobe
* Designs by Mark.com
* Ruku.com

En met zelf uitproberen en boeken lezen kom je ook een end.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Thanx a lot en als ik zelf nog niet gezocht zou hebben dan zou ik het niet vragen! 8-)

Trouwens ik vind er wel een aantal, alleen het kan zijn dat iemand er één gevonden heeft welke ik nog niet ken! :)

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Op dinsdag 02 oktober 2001 10:21 schreef Joranovski het volgende:
Thanx a lot en als ik zelf nog niet gezocht zou hebben dan zou ik het niet vragen! 8-)

Trouwens ik vind er wel een aantal, alleen het kan zijn dat iemand er één gevonden heeft welke ik nog niet ken! :)
Eh? You lost me.
Ennieweejs: Als je in de post boven je kijkt; staan daar "google" en "Adobe"... je moet wel heel internetdebiel zijn om via die plekken geen tutorials over Illustrator te vinden

Via Google:
http://www.google.com/search?q=%22Adobe+Illustrator+%2B+tutorials%22

Ik bedoel maar.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• waxle

waxle

Schavuit & Schobbejak

[te weinig koffie]
lauwe dubbelpost

ouwe meuk

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 18:12

Tim Schuhmacher

abasios

you lost me?

toch zo klaar als een klontje wat die jongen schrijft:
* Tim Schuhmacher tolkt:
Hij zegt dat hij al gezocht heeft. Heeft ook al tutorials gevonden, maar wil weten of er mensen zijn die nog meer hebben.

Maar Joranovski, noem dan voortaan ook welke jij gevonden hebt, hebben we hier er ook wat aan en zien we ook gelijk dat je wel zelf gezocht hebt.

• waxle

waxle

Schavuit & Schobbejak

Vind ik wel een hele cryptische manier van zeggen: tuurlijk kan het zijn dat er nog andere mensen tutorials hebben gevonden. Als hij er nou bij vroeg of de mensen die dan zouden willen posten, was het alweer een stuk duidelijker geweest. Ik ben webdevver, geen kruiswoordpuzzelaar.

Blijf ik erbij dat dit soort vragen in de grond overbodig zijn. Zoekmachines te over.

ouwe meuk

• Vulpes_Vulpes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-02-2022

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Eens even kijken... Ehhhmm, nee... nee... nee... hmmm, die ken je ook al... wacht ff... oh nee, die ken je ook al. :+

Hoe kunnen wij nou weten welke jij al kent of niet? :? Misschien kan je een lijstje maken met tutorials die je al kent. Dan kunnen wij je misschien wel helpen.

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera

Pagina: 1