Ik weet niet zeker of ik op het juiste forum zit, maar goed. Ik heb een redelijk oude computer en die wil ik als server configureren. Nu heb ik daar WinNT op geinstalleerd. Als eerste plug ik m'n chello kaart(realtek 2029 ofzo iets) erin. Die configureer ik en ik krijg een ip van chello, dat gaat nog goed. Maar dan plug ik m'n interne hub(realtek 2029), dus NT zegt deze kaart is al geinstalleerd bla bla. Dus die configureer ik ook en dan opnieuw opstarten.
Als ie weer opnieuw is opgestart krijg ik te zien: Tenminste een van de services kon niet worden opgestart. En ik probeer dus ipconfig /all en ik krijg geen ip meer. De chello kaart krijgt automatisch een ip en de interne hub heb ik zelf een ip toegewezen dus dat kan het niet zijn. Heeft WinNT moeite met 2 netwerkaarten of komt het doordat het 2 realtek kaarten zijn? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Als ie weer opnieuw is opgestart krijg ik te zien: Tenminste een van de services kon niet worden opgestart. En ik probeer dus ipconfig /all en ik krijg geen ip meer. De chello kaart krijgt automatisch een ip en de interne hub heb ik zelf een ip toegewezen dus dat kan het niet zijn. Heeft WinNT moeite met 2 netwerkaarten of komt het doordat het 2 realtek kaarten zijn? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Kia Niro-EV 2024