Toon posts:

Counterstrike op Demon?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie speelt er hier weleens Counterstrike op de nederlandse demon server? dat vind ik altijd wel een relaxte server, veel Nederlanders, weinig Duitsers. Ik speel daar als Dr_Frickin_Evil (normaal als Dr "Frickin" Evil, maar de "" doen het in HL niet).

• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 09:31

Xtinction

el cheapo gamer

Oh ja daar om ik wel ik speel als "Xtinction"
Ik heb alleen casema, dus ik kan soms wel soms niet spelen, nou maar hopen dat da casema er iets aan gaat doen.

Erg goed ben ik niet, maar ik moet nog oefenen in de SOF demo roeleer ik en win ik meestal, maar counterstrike is hele andere koek, dus gewoon goed oefenen maar. dna word ik wel beter

Verwijderd

ik speel soms op Demon.nl maar meestal op Sonera als *spk* Azrael

*spk* Genoration Genocide

Verwijderd

Ik speel heeeeeeel soms op demon als -187-BigBoss

visit 187.gamepoint.com by the way !! :P

Maar ik speel eigenlijk 99% op de Gamepoint servers omdat die het snelste zijn hier....dus, WIE SPEELT ER WELEENS OP DE GAMEPOINT SERVERS ?? :)

Verwijderd

Yup DEMON NL rulezz! :)

speel daar als [SF-7]Enclave

Strike Force 7 -> www.sf-7.cc.st

:p hehe

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, ik zag vanmorgen wel iemand van de *spk* clan volgens mij, CHamp ofzo?

Verwijderd

Ja ik speel vaak op Demon onder ~@~Neo2K.
Ik speel s'middags en s'morgens op Demon...
s'Avonds en s'nachts speel ik op GamePoint.

Mijn clan speelt altijd op GP..
~@~ Anarchy rulez.... :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05:04
Ik speel er als biobak natuurlijk :)

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

/Me speelt ook op demon NL als Alpha

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Owh jullie kunnen me bijna dagelijks op de Demon NL servers vinden :)

/moi = [GoT]Morgoth

en ja... Demon Rulez :) :)

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Mijn favoriete server.

Ik speel er altijd als

Ocf81=kevlar_victim+chello_guy

weet je gelijk waarom ik soms een verrotte ping heb.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ja ik speel héél vaak op Demon NL!!! Ik speel onder de naam *spk* The Champ.
*spk* Fubar speelt daar ook vaak met mij mee.
Omdat er veel nederlanders zijn, is het heel leuk om daar te spelen.

*spk* The Champ!!! The Gun Speaks

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

Gamepoint rulez, ook goeie warservers, heb een 56k dus kan inbellen bij GP em heb ping 133....
BIj Demon is die minstens 180...
Bij GP vind je ook bijna nooit Duitsers, en anders jaag ik ze wel weg :)
Kijk maar ff op death2u.gamepoint.net
En op de Gamepoint stats...
[D2u]Sn@ke

Verwijderd

ik speel gewoon als bop
ik heb morgoth wel gezien daar

Verwijderd

Gamepoint en Demon speel ik beiden op als casema het toelaat (soms idiote hoge ping!)

Als Trashbash natuurlijk!

Verwijderd

Verdomme, wat hebben de meesten toch tegen de Duitsers? :(....Ik hoor nooit zoiets bekrompen van de Duitsers zelf, het zijn altijd weer die zogenaamde tolerante Hollanders met hun grote bek tijdens een game :( :( :(...

Verwijderd

Ik (het broertje van CBS) speel vaak CS.
Ik ben begonnen bij de clan [DRAGON] (als nick heb ik al jaren KIRE, dus dan wordt 't [Dragon]Kire)
Toen heb ik ff bij clan NB gezeten (Nasty Boyz)
Daarna heb ik me eigen clan opgestart, welke sommigen van jullie wel zullen kennen, clan [WFYA] We Frag Your Ass, dat was echt lachen toen, toen was cs nog dikke pret!
Daarna ben ik solo gegaan, en dat beviel me uitstekend.
Nu zit ik in de clan [*U*] (Universe), allemaal lui uit omgeving Eindhoven, 3 uit mijn eigen woonplaats zelfs.
je ziet me nu dus onder de naam [*U*]Kire (momenteel speel ik zowat geen cs meer doordat ik 't druk heb op school, maar over een paar weekjes is dat allemaal voorbij!)
Zo, dit was nog es een 'spannend' stukje geschiedenis.....
hehe
/\/\zzls

[*U*]Kire.

Verwijderd

Eej Neo2k, ik heb je gisteren niet gezien bij de 'WAR', er was een war van -187-, waar ik bijzit tegen -@-, maar ik heb je niet gezien... :(

Weet jij wanneer het nou doorgaat??

• Xtinction
  • Laatst online: 10-02 09:31

Xtinction

el cheapo gamer

Hee ik heb een vraagje aan jullie als "ervaren" CS spelers. Ik irriteer me mateloos aan mensen die niet begrijpen wat tactiek is. Loop ik eerst met zijn tweeen, ga ik uit van wat backup, ren ik dus een stukkie terug, nee hoor is die klootzak naar de groep "we gaan gewoon met zijn allen tegelijk schieten" toegerend, ja dan word ik dus gefragd.

Hoewel het spel zo tactisch te spelen is (groepjes van drie die individueel vertrekken) word er vaak gewoon gerend en geschoten. Hier houd ik niet van

Mijn vraag aan jullie is dus: Op wie kan ik vertrouwen als ik een tactische actie uit ga voeren? Wie blijkt dus mijn rug dekken en loopt niet weg omdat ie anders zo weinig kills krijgt (persoonlijk vind ik weinig deaths veel knapper, behalve als je gaat campen :(.

Ik wil natuurlijk ook wel een clan in, maar ik kan geen duidelijke afspraken maken, want ik heb casema en dan weet je nooit wanneer je verbinding normaal is.

Namen dus please, dan schrijf ik die op en verwacht ik je volle inzet (ik klink nu echt als een commander of zo)

Verwijderd

tja,...op *spk* zou je kunnen rekenen...als je *spk*Žer was...

(Romulan tactics rule :) )

Verwijderd

Tja communicatie over het internet met je team is een van de grootste problemen bij cstrike. Die commando menutjes werken absoluut niet, want ze zijn niet specifiek genoeg.

Alleen op een LAN is het fijn overleggen omdat je dan met elkaar kan praten. Dan kan je pas goed op elkaar inspelen en taktieken afspreken.

Owja Xtinction als je tegenkom op inet zal ik je wel backup geven :) (Als casema mij een beetje redelijke ping geeft +-200 :()

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Over CS gesproken: heeft er iemand een originele CD Key (niet van de CDKEY Generator) voor mij, die hij/zij niet meer gebruikt ?! ... bvd. !!

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Hier heb je al een topic over geopend!! :(

Maarre, zoals je daar kunt lezen , kun je er een bij mij kopen voor 70 gulden :)

Maar als iemand er nog een gratis voor mij heeft moet ie het ook maar zeggen :) Kan er nog wel een meer gebruiken :P

• har|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik speel altijd op Demon.nl en gamepoint, ik heb altijd daar altijd een ping rond de 200.
Ik speel onder de naam Nitwit.

Verwijderd

Eejz Nitwit,

Dan heb ik jou gisteren gezien op de gamepoint server...

-187-BigBoss, dat was ik... :)

-187- Code For Murder, visit us at 187.gamepoint.net

• har|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
He dat klopt, ik heb jou inderdaad gezien.
Kewl, ik zie nu dat de helft van de spelers op Gamepoint en Demon.nl allemaal tweakers zijn!! :p :9 :p
Pagina: 1