Toon posts:

Ban/unban? (was: wassaaap!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wassaaap! Met mijn account?

2 weken ban is 4 weken ban ofzo geworden... dan een unban (na een verzoek) dan een ban (zonder enig woord) dan weer een unban (zonder melding).

Wat is dat? En waarom?

Verwijderd

Kun je vertellen van wie je unban na verzoek hebt gehad?

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat ik op je ignorelijst stond.

Kan jij aub niet 3 vragen met 1 vraag beantwoorden? Dank u!

FYI ik praat niet met mensen die mij op hun ignorelijst hebben gezet. En ik verwacht van jouw ook geen hulp. De laatste keer dat ik jouw iemand hier op Got heb zien helpen was.. uuuh.. in je eerste post of zo (lang geleden dus).

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 04:32 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
Op ICQ. Jeweetwel, waar jij mensen verrot scheld met je dronken kop :)
Ah, ik zie het al. Je wilt helemaal niet geholpen worden.
FYI ik praat niet met mensen die mij op hun ignorelijst hebben gezet.
Gelukkig ben ik volwassener. Dan toch lekker niet. En blijf je van antwoord verstoken.

Goedenavond.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 04:35 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Op ICQ. Jeweetwel, waar jij mensen verrot scheld met je dronken kop :)
[..]

Ah, ik zie het al. Je wilt helemaal niet geholpen worden.
[..]

Gelukkig ben ik volwassener. Dan toch lekker niet. Blijf je toch van antwoord verstoken.

Goedenavond.
-Op icq? Ik denk dat jij dronken was/bent.

-Ik wil niet geholpen worden door jouw jah... kom je laat achter.

-verstoken is een groot woord. Je bent zoveel meer dan ik... so what. En kan je mij nu als-je-blieft met rust laten? Je hebt toch wel wat beters te doen dan mij pesten? Er zijn nog 101 andere gotters weetje.

Verwijderd

Op dit soort geneuzel ga ik niet in.
En voor je attitude is een uiterst toepasselijke smilie aanwezig op goT: :z

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je aandacht. (heel volwassen trouwens die smiley :r)

Verwijderd

huh? vreemde discussie! :?

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
idd begint al met topic titel :)

Verwijderd

Topicstarter
lol.. jah heey.. uuh.. moet toch wat doen om een beetje orgineel te zijn/het leuk te houden?

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 02 oktober 2001 05:45 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
lol.. jah heey.. uuh.. moet toch wat doen om een beetje orgineel te zijn/het leuk te houden?
volgens mij ben je stonded of dronken... en dat op dinsdag morgen... :Z

I dunno wat er gebeurd is met jou en HlpDsk... maarja, wie geniet hier de voorkeur, als jij een ban hebt gehad?

:P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 02 oktober 2001 04:32 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

FYI ik praat niet met mensen die mij op hun ignorelijst hebben gezet. En ik verwacht van jouw ook geen hulp. De laatste keer dat ik jouw iemand hier op Got heb zien helpen was.. uuuh.. in je eerste post of zo (lang geleden dus).
Waarom moet je nou meteen zo gaan beginnen als HlpDsK je een hele normale vraag stelt? Volgens mij heb je gewoon geen antwoord op zijn vraag.

Je hebt al eerder een boel stampij getrapt in een LA topic, en ik denk dat het slimmer is als je dit op een normale manier afhandelt. Dat nou toevallig HlpDsK op je topic reageert betekent niet dat je meteen weer vuur moet gaan spugen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op dinsdag 02 oktober 2001 04:26 stelde HlpDsK een hele normale vraag:
Kun je vertellen van wie je unban na verzoek hebt gehad?
Normaler kunnen we ze toch niet stellen? Of wel?
Waarom neem je anders niet even contact op met het crewlid die de ban gezet heeft? Of zijn/haar HGA?

Oh, en ik heb de vrijheid genomen om even je topictitel wat aan te passen. LA is niet de HK.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 09:44 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

volgens mij ben je stonded of dronken... en dat op dinsdag morgen... :Z

I dunno wat er gebeurd is met jou en HlpDsk... maarja, wie geniet hier de voorkeur, als jij een ban hebt gehad?

:P
1 ik ben niet stoned of dronken en ik vindt het ook niet gepast dat iemand zoiets zegt.

2 voorkeuren of vooroordelen zijn niet van toepassing (althans niet in/op een democratisch en eerlijk forum/verblijfplaats).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 09:55 schreef Exirion het volgende:

[..]

Waarom moet je nou meteen zo gaan beginnen als HlpDsK je een hele normale vraag stelt? Volgens mij heb je gewoon geen antwoord op zijn vraag.

Je hebt al eerder een boel stampij getrapt in een LA topic, en ik denk dat het slimmer is als je dit op een normale manier afhandelt. Dat nou toevallig HlpDsK op je topic reageert betekent niet dat je meteen weer vuur moet gaan spugen.
1 Jij hebt de tread niet gelezen die hier aan vooraf ging of wel?

2 Definieer normaal please.

3 Hij reageerde op mij... niet andersom. Hij zei dat ik op zijn ignore stond en begon vragen met vragen te beantwoorden. En daarnaast ook nog denigrerend adviezen te geven. Wat wil je dan? Dat ik zijn kont lik? Mooi niet... ik had zijn vader kunnen zijn. Respect moet je verdienen en niet opeisen zelfs een politie agent kan/mag zo niet handelen.

4 Vuur spuwen (spugen?)? Vertel hem dat hij niet met vuur moet spelen dan! Zie mijn nickname... vrij vertaald "wildvuur".

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 18:02 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

2 voorkeuren of vooroordelen zijn niet van toepassing (althans niet in/op een democratisch en eerlijk forum/verblijfplaats).
ehm, wie zegt dat GoT democratisch is :?

ik snap niet hoe mensen daar toch elke keer bij komen...

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op dinsdag 02 oktober 2001 18:08 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

[..]

3 Hij reageerde op mij... niet andersom. Hij zei dat ik op zijn ignore stond en begon vragen met vragen te beantwoorden. En daarnaast ook nog denigrerend adviezen te geven. Wat wil je dan? Dat ik zijn kont lik? Mooi niet... ik had zijn vader kunnen zijn. Respect moet je verdienen en niet opeisen zelfs een politie agent kan/mag zo niet handelen.
en weer reageer je overtrokken
jij verdient zo respect bij niemand hoor
je hoeft echt zijn kont niet te likken maar de normale omgangsvormen lijken jou ook wel vreemd

just my $0.02
* D2k is nu pleite uit dit topic, zie maar wat je er mee doet

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:41 schreef Kaj. het volgende:

[..]

Normaler kunnen we ze toch niet stellen? Of wel?
Waarom neem je anders niet even contact op met het crewlid die de ban gezet heeft? Of zijn/haar HGA?

Oh, en ik heb de vrijheid genomen om even je topictitel wat aan te passen. LA is niet de HK.
Die vraag was niet de eerste vraag maar een 3de of zo. En inderdaad was dat een prima vraag (op zich). Maar wel te laat en ver voorbij het punt dat ik wilde maken.

Ik had/heb contact met het/dat crewlid en e.d.
Het was allemaal geregeld maar prompt word er achter de schermen weer wat verandert (zonder zijn weten.. en zonder enige melding... is dat normaal dan? Waarom vraag je niet WIE dat is geweest?! Is het normaal dat er geknutseld wordt aan iemands zijn account zonder enige vorm van communicatie/beargumentatie/notificatie?

Thnx voor de aanpassing... staat inderdaad wat beter. Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:10 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

ehm, wie zegt dat GoT democratisch is :?

ik snap niet hoe mensen daar toch elke keer bij komen...
Dat vind ik nu een hele goede opmerking.

Het internet is toch een vrij democratische vorm van communicatie? Althans dat is toch een beetje wat er geclaimd wordt? Ik vind dat een goed forum open, vrij, eerlijk en democratisch moet zijn (wil het een toekomst vergaren).

• D2k

D2k

Op dinsdag 02 oktober 2001 18:20 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

[..]

Dat vind ik nu een hele goede opmerking.

Het internet is toch een vrij democratische vorm van communicatie? Althans dat is toch een beetje wat er geclaimd wordt? Ik vind dat een goed forum open, vrij, eerlijk en democratisch moet zijn (wil het een toekomst vergaren).
lees dan dit ff door

[topic=156993/1/25]

<edit> ja ik ben nog niet weg :P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:10 schreef D2k het volgende:

[..]

en weer reageer je overtrokken
jij verdient zo respect bij niemand hoor
je hoeft echt zijn kont niet te likken maar de normale omgangsvormen lijken jou ook wel vreemd

just my $0.02
* D2k is nu pleite uit dit topic, zie maar wat je er mee doet
Wie zegt dat ik als simpele bezoeker respect nodig heb? Respect voor het gezag moet er zijn wil het zijn werk goed kunnen doen. Snap je nu wat ik bedoelde?

Gewone omgangs vormen zijn door hem 1 jaar geleden de grond in gedrukt. Nu jij weer.

Laat mij 1 of 2 posts van hem zien waar hij met respect een niets vermoedende bezoeker behandelt. En probeer datzelfde met mij.

• D2k

D2k

Op dinsdag 02 oktober 2001 18:22 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik als simpele bezoeker respect nodig heb? Respect voor het gezag moet er zijn wil het zijn werk goed kunnen doen. Snap je nu wat ik bedoelde?

Gewone omgangs vormen zijn door hem 1 jaar geleden de grond in gedrukt. Nu jij weer.

Laat mij 1 of 2 posts van hem zien waar hij met respect een niets vermoedende bezoeker behandelt. En probeer datzelfde met mij.
nou goed ik vin je een @!#$^*& omdat je zo reageert
maar ik blijf gewoon normaal doen
ik wordt zelden boos (wasigh zwijgen ajb :+ ) en waarom?

ik zal eens een mooi stukje quoten dat ik vandaag bij de buren van FOK! las
http://forum.fok.nl/showtopic.php/67665/1/25
Open brief aan wie deze schoen past.
Fok is niet je leven!!!

Zo, daar schrik je van he? Dat wist je misschien niet. Maar straks verbreek je de verbinding en zit je gewoon weer op kantoor of thuis. Over tot de orde van de dag, avond of nacht. En dan heb je weer echte mensen om je heen.
Fok! Is niet jullie leven!
Sinds dit forum pakweg twee jaar bestaat heb je misschien het gevoel dat je nieuwe vrienden hebt gemaakt. Sommigen hebben dat ook irl en er zijn wat liefdes ontstaan en/of verbroken. Je werd verliefd op iemand vanwege leuke postings, op iemand van de chat of dmv een Meet&Greet. Of je raakte gewoon bevriend met iemand. Daar heb ik het verder niet over. Ik heb het over je aanwezigheid hier! Fok! is nog steeds niet jullie leven.
Waarom doorbreek ik (voor sommigen althans) deze illusie? Omdat ik me zorgen maak. Er wordt steeds meer gezeurd om bans en slotjes, met kotssmileys enzo gesmeten en er wordt geflamed. Soms als grap maar steeds vaker omdat mensen zich ergeren. En dat laatste moet je niet doen. Want Fok! is immers niet jullie leven.
Maakt iemand een foute opmerking? Zeg er wat van en/of laat het rusten. Irriteer je je aan sommige clones? Zeg er niets van en laat het rusten. Want er zijn nog mensen hier die voor hun plezier Fok!ken. Ik bijvoorbeeld. Ik zeur niet over policy of een flauwe grap. Misschien vind je mij niet leuk. Kan ik mezelf wel voorstellen. Denk je dat ik me daar druk om maak? Welnee, Fok! is niet mijn leven. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat Fok! dat wel een tijdje was. Dat ik Fok! zag als een invulling van mijn dagelijks leven. Trok ik me van alles aan. Zat ik me in het normale leven druk te maken over iemand die me niet lag, of die iets zei waar ik boos om werd. Ik heb zelfs ruzie gemaakt met een paar Fok!kers in reallife. Klinkt belachelijk he? Nou, dat is het ook. Mijn sociale leven, zelfs mijn werk leed er onder. Daarna ben ik een maand of 1,5 bijna niet aanwezig geweest en vanaf toen ging het goed. Misschien ben ik bij tijd en wijle nog iets te vaak online, maar ik heb intussen ook genoeg andere dingen te doen. Natuurlijk, het forum maakt onderdeel uit van wat we doen. Maar zorg ervoor dat het een aanvulling is, geen invulling.
Fok! is niet je leven
Sommigen van jullie nemen Fok! veel te serieus. Het is een tweede huiskamer geworden, je put er misschien moed uit of wellicht is het een soort stamkroeg geworden. Maar zodra je de modem uitzet sta je weer in het gewone leven. Of lees en denk er het jouwe van zonder er fel op te reageren.
Denk eens bij jezelf na. Is het gezond dat je je kwaadmaakt om andere users? Omdat ze ergens anders over denken? De meesten zitten je gewoon uit de tent te lokken. Fok! is niet meer dan een speelplein. Natuurlijk is er plaats voor serieuzere zaken. Maar nog steeds is het niet meer dan een speelplein. En als je de modem uitzet is het speelkwartier over.
Neem dat gezeur van je eens onder de loep. Jongens, Fok! is niet meer dan een(wel erg leuk) verzinsel van Ted en Danny. Misschien hebben ze er morgen genoeg van en stoppen ze er mee. Dat is hun goed recht. Want niemand van jullie kan aanspraak maken op aanwezigheid op de chat of het forum.
Dus waarom maak je je kwaad? Weet je het al? Ik niet, namelijk. Fok! is namelijk niet jullie leven. Als je het allemaal te serieus neemt, ga dan eens na of je niet teveel tijd hier doorbrengt. Ga eens wat anders doen. Ga surfen naar andere interessante sites, of beter, zet de pc uit en ga fietsen, wandelen een boek lezen. Want Fok! is niet jullie leven.

Maar goed. Als sommigen van jullie door willen gaan met zeuren, zeiken en net doen of Fok! van jullie is, dan moeten jullie dat zelf weten. Ik maak me er niet druk om. Want jullie leven is niet mijn leven.

Zorg wat beter voor jezelf!
oftewel maak je niet druk
en blijf gewoon normaal doen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:22 schreef D2k het volgende:

[..]

lees dan dit ff door

[topic=156993/1/25]
Ik ben het aan het lezen. Het maakt me niet uit wat de got leiding wil of waar naar gestreefd word. Ik denk wel te weten wel wat toekomst heeft en wat gezond is.

Ik word er trouwens ook een beetje ziek van dat zodra er inhoudelijk (maar hard) gepraat word over dit soort zaken dat ineens veel leden 'niet thuis' geven. Terwijl als er iemand iets over het weer zegt de meeste er wel als de kippen bij zijn.

Als je het mij vraagt denkt een deel van de crew gewoon:
A) ooh laat maar lullen...
B) who cares... haalt toch niks uit...
C) die kicken we wel weg...
D) wat weten zij nou...
E) wij zijn got (lees god)
F) laat hem lekker zijn tijd verspillen
G) mensen lezen het toch niet...
H) de meeste bezoekers snappen dit soort zaken toch niet...

Ik weet ook dat femme en floris hier steeds maar weer mee te maken hebben/krijgen en dat het vroeg of laat toch gaat zorgen voor (nog) grotere problemen.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 02 oktober 2001 18:26 schreef D2k het volgende:

Die slaat de spijker ardig op zijn kop.

Hulde voor de auteur(s) hiervan ! ! !

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:26 schreef D2k het volgende:

[..]

nou goed ik vin je een @!#$^*& omdat je zo reageert
maar ik blijf gewoon normaal doen
ik wordt zelden boos (wasigh zwijgen ajb :+ ) en waarom?

[..]

oftewel maak je niet druk
en blijf gewoon normaal doen
Waar word jij nu boos om dan? Ik snap je niet.

• D2k

D2k

Op dinsdag 02 oktober 2001 18:30 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

[..]

Waar word jij nu boos om dat? Ik snap je niet.
nee juist niet bedoelde ik te betogen
(mijn zinsconstructie was niet best)

• D2k

D2k

Op dinsdag 02 oktober 2001 18:30 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Die slaat de spijker ardig op zijn kop.

Hulde voor de auteur(s) hiervan ! ! !
jepz vind ik ook
daarom quote ik het ook ff

* D2k GoT' en FOK!-t

Verwijderd

Topicstarter

Een forum kan een deel van iemands leven zijn... net zoals autorijden of een boek lezen. Wat is het punt nu?

Ik moet wel toegeven dat het een mooi betoog is met vele waarheden! Alleen heb ik niet het gevoel dat ik aangesproken word.

• D2k

D2k

Op dinsdag 02 oktober 2001 18:29 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

[..]

Ik ben het aan het lezen. Het maakt me niet uit wat de got leiding wil of waar naar gestreefd word. Ik denk wel te weten wel wat toekomst heeft en wat gezond is.

Ik word er trouwens ook een beetje ziek van dat zodra er inhoudelijk (maar hard) gepraat word over dit soort zaken dat ineens veel leden 'niet thuis' geven. Terwijl als er iemand iets over het weer zegt de meeste er wel als de kippen bij zijn.

Als je het mij vraagt denkt een deel van de crew gewoon:
A) tm H)
ja maar met users zoals jij die het op deze wijze pogen duidelijk te maken is niet veel aan te vangen
probeer gewoon eerst rustig eens een consistent verhaal in elkaar te draaien onderbouwt met goede argumenten en dan zal er echt wel naar gekeken worden
msg desnoods GameOver die is hiervoor "aangenomen" om het contact tussen users en crew te verbeteren

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:31 schreef D2k het volgende:

[..]

nee juist niet bedoelde ik te betogen
(mijn zinsconstructie was niet best)
Hahahaha.. kijk mijn zin dan.. lol.. ik snap het zelf amper meer... sorry. (ik zou zeker baat hebben bij een spellings controle op dit forum... helaas zijn de bouwers te druk met reguleren)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 02 oktober 2001 18:32 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat het een mooi betoog is met vele waarheden! Alleen heb ik niet het gevoel dat ik aangesproken word.
Dat is dan toch mooi ! Jij hebt je zaakjes op orde dan :)

• D2k

D2k

Op dinsdag 02 oktober 2001 18:36 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

[..]

Hahahaha.. kijk mijn zin dan.. lol.. ik snap het zelf amper meer... sorry. (ik zou zeker baat hebben bij een spellings controle op dit forum... helaas zijn de bouwers te druk met reguleren)
maar goed mag ik je een tip geven in deze?
(vast wel)
mail gewoon gameover eens
leg het eens rustig aan hem uit en laat hem de situatie eens beoordelen
k?

<edit>
best moeilijk dat typen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:34 schreef D2k het volgende:

[..]

ja maar met users zoals jij die het op deze wijze pogen duidelijk te maken is niet veel aan te vangen
probeer gewoon eerst rustig eens een consistent verhaal in elkaar te draaien onderbouwt met goede argumenten en dan zal er echt wel naar gekeken worden
msg desnoods GameOver die is hiervoor "aangenomen" om het contact tussen users en crew te verbeteren
Het punt is dat ik niet graag hun werk doe. Floris claimt bijvoorbeeld dit:
Op donderdag 07 juni 2001 14:19 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Veel te vaak, het staat immers ook al (min of meer) in de faq. :)

Het komt op iets heel simpels neer (even samenvatten wat er al is gezegd :P ).

Dit forum is bedacht/gecreeerd door een aantal mensen, dit zijn de eigenlijke eigenaren om het even zo te noemen. Deze eigenaren stellen een aantal regels voor het gebruik van dit forum.
.....cut..... cut.....
Het is geen dictatuur, geen democratie, maar zeker ook geen anarchie. Om het heel cru te zeggen: het hangt een beetje tussen dictatuur en democratie in. Wij luisteren wel naar wat er gezegd wordt en nemen dit zeker mee in de te maken beslissingen, echter dit doen we naar ons eigen inzicht.
Dit geeft duidelijk aan dat het dus niet mijn (onze) taak is om teksten in elkaar te breien mbt het forum systeem.

Dit geeft duidelijk aan dat het dus niet mijn (onze) taak is om teksten in elkaar te breien mbt het forum systeem.

Maar zodra iemand van de crew mij gaat vertellen wat ik wel en niet moet doen met mijn leven.. en zodra zo iemand mij gaat lopen kleineren, flamen en uitschelden dan moet ik wel. En jah... dat is gebeurt... terecht of onterecht. Helaas zijn die treads 'netjes' verdwenen.

Daarnaast blijft het feit dat dit een forum is. En het principe FORUM is 10 jaar voor dat got er kwam neergezet. Hoe sterk of slim een crew ook is.... een forum.. is een forum! En dat is nu eenmaal vrij en democratisch. Tenzij je het echt dicht gaat spijkeren. Maar dan mag je de reclame in de gamebladen e.d. ook wel weg halen niet?

Maargoed.. ik ga even wat centjes verdienen. Want hier wordt toch niet gelezen :P.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:38 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Dat is dan toch mooi ! Jij hebt je zaakjes op orde dan :)
hahahaha... was dat maar waar ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:41 schreef D2k het volgende:

[..]

maar goed mag ik je een tip geven in deze?
(vast wel)
mail gewoon gameover eens
leg het eens rustig aan hem uit en laat hem de situatie eens beoordelen
k?

<edit>
best moeilijk dat typen
Bedankt voor de tip :)
Misschien dat Floris ooit nog eens wat tijd voor me (lees got) krijgt/heeft. Ik mag hem wel... hij is slim, oprecht en vrijwel altijd correct (wat tegenwoordig al een pluimpje waard is!)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

WiLdPhiR3 bedankt voor het compliment, het probleem voor mij is echter dat net mijn PC ging afsluiten en aan de schoonmaak wilde beginnen...

Vind je het als ik je vraag GaMeOvEr een e-mailt te sturen met je probleem? Ik ben er van overtuigd dat hij het hardstikke goed op kan pakken. Omdat ik zo weinig tijd heb vanavond (en de komende dagen eigenlijk), denk ik niet dat ik genoeg tijd in deze kwestie kan steken, het spijt mij.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 19:06 schreef Floris Diemel het volgende:
WiLdPhiR3 bedankt voor het compliment, het probleem voor mij is echter dat net mijn PC ging afsluiten en aan de schoonmaak wilde beginnen...

Vind je het als ik je vraag GaMeOvEr een e-mailt te sturen met je probleem? Ik ben er van overtuigd dat hij het hardstikke goed op kan pakken. Omdat ik zo weinig tijd heb vanavond (en de komende dagen eigenlijk), denk ik niet dat ik genoeg tijd in deze kwestie kan steken, het spijt mij.
Geen dank ;) je hebt er zelf naar gemaakt :) ur 'THE man' (en dat niet voor niets als je het mij vraagt!)

Yeps.. ik 'ken' GaMeOvEr en volgens mij doet/kan hij dat ook inderdaad. Van hem heb ik, in al die tijd dat ik hier ben, geen rare dingen gezien. (wat klinkt dit verwaand zeg! sorry)

En weetje... ik wil ook eigenlijk je tijd helemaal niet 'opslokken' vandaar dat ik ook geen contact heb gezocht. Zo ie zo hou ik er niet van om buiten het forum om discussies te gaan voeren want dat is meestal super inefficiënt en kost gewoonweg te veel tijd. Ik doe dit dus ook alleen als ik ineens niet meer kan posten (wat soms ook terecht is, zoals de 2 weken ban die ik van je kreeg).

Nogmaals mijn excuses voor mijn grove gedrag toentertijd en bedankt voor al je tijd en aandacht!

P.s. ik kan nu posten en probeer me nu ook weer te wenden tot posts die echt tweaker related zijn. Genoeg gezeur gehad nu :(.
Pagina: 1