Earth is nice, heaven is better...
- F1 2000
- Grand Prix Legends
wat betreft realisme:
- Grand Prix 2 (ja, ja)
- Grand Prix Legends
Kort samengevat:
Op dit moment is Grand Prix Legends het beste Formule 1 spel dat op een PC geinstalleerd kan worden.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
het is echt veel mooier dan andere spellen en ook realistischer
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
En FL!PNEUS, misschien moet je de moeilijkheidsgraag van F1 2000 ietsje hoger zetten.. Dan vliegt alles er WEL vanaf..
GP3 is oude koeien uit de sloot halen, hoe lang zijn die gasten er nou al niet mee bezig? En dat oude seizoen vinnik helemaal nix van GP3, F1 2000 gaat tenminste met de tijd mee. GP3 ziet er ook niet uit trouwens, lijkt net of ze weer sprites gaan gebruiken ipv polygonen, zooo slecht...
Commentaar van F1 2000 is wat minder, maar dat moet je gewoon uitzetten, wie wil er nou commentaar als je gewoon racet?? Het geluid van F1 2000 van de wagens is daarentegen wel realistisch Spawn, zeker nog nooit een F1 wagen gehoord of wel...
Persoonlijk vind ik de graphics van F1-2000 niet echt indrukwekkend, het lijkt idd te snel in elkaar gezet (op sommige screens kan je duidelijk zien dat de wielophanging totaal niet aansluit op het bodywork). Geluid is raar, het lijkt soms of je naar naaimachines aan het luisteren bent. En de AI is inderdaad dom, zelfs op een hoge moeilijkheidsgraad.
F1-2000 is echter wel het beste wat je nu kan krijgen in afwachting van GP3. De algemene mening op het net voor zover ik het nu zie.
Extra info: lees het draadje op Usenet (rec.autos.simulators) getiteld "GP2, Monaco, or F1 2000?"
Assistant Professor New Media & Digital Culture
Verwijderd
echt beter dan al die andere rukzooi!!!
f1 grand prix simulation 2 ofzo
daarbij kan je door altijd vol door de bocht!
en bij f1_2000 zijn de gafics wel relaxed, maar het speeld niet echt je van het!
Accolade Grandprix (de eerste ja)
F1 2000 Is ook wel gaaf maar ja, ik weet niet het mist toch iets, en het trekt toch best wel wat power weg uit je compu.... Dan kan ik wel wat beters verzinnen.
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
Grand Prix 3 is van seizoen 98!!!
Hoezo oud!
Seven of Nine
( go to: http://tv.clubs.nl/borg )
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Wat ik een helemaal top vind is dat het kan regenen en dat het weer droog kan worden tijdens een race. Pitstoppie maken voor regenbanden (of juist blijven rijden) etc...
Heerlijk gewoon.
Verwijderd
Verwijderd
Hier een plaatje van een eigen Honda die ik aan het bouwen ben

Een probleem is dat veel mensen zullen zeggen dat het niet te rijden is....tsja pech gehad, daarom is het zo'n goede sim natuurlijk
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)