Toon posts:

Re-boot problemen K7S5A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn heel wat problemen met dit bord. Vooral boot-problemen. Als hobby bouw ik systemen. Heb 20 van deze bordjes gehad, 9 daarvan booten of re-booten niet :( .
Kijk maar eens op http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=4
ECS doet er niks op uit, heb ze vaak gemailed. Eén van de grootste problemen is de re-boot (dus niet de reset).
Het valt me erg op dat op dit forum niemand daarover heeft gehad, er zullen toch slachtoffers moeten zijn.
Het is geen voedingsprobleem, gebruik zelf een 350Watt, alle hardware gewisseld maar zonder resultaat.
Ik ben erg benieuwd wie dit probleem ook heeft. Zet je pc eens uit en aan en kijk dan eens of hij boot.

Hieronder nog een leuke link wat er gebeurd als hij re-boot (dit is dus niet bij alle borden het geval).

• Gronckel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Op dinsdag 02 oktober 2001 01:00 schreef Sjello het volgende:
Er zijn heel wat problemen met dit bord. Vooral boot-problemen. Als hobby bouw ik systemen. Heb 20 van deze bordjes gehad, 9 daarvan booten of re-booten niet :( .
Kijk maar eens op http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=4
ECS doet er niks op uit, heb ze vaak gemailed. Eén van de grootste problemen is de re-boot (dus niet de reset).
Het valt me erg op dat op dit forum niemand daarover heeft gehad, er zullen toch slachtoffers moeten zijn.
Het is geen voedingsprobleem, gebruik zelf een 350Watt, alle hardware gewisseld maar zonder resultaat.
Ik ben erg benieuwd wie dit probleem ook heeft. Zet je pc eens uit en aan en kijk dan eens of hij boot.

Hieronder nog een leuke link wat er gebeurd als hij re-boot (dit is dus niet bij alle borden het geval).
Ik heb er ook problemen mee gehad. Mijn pc startte gewoon niet meer op. Kreeg alleen een zwart beeld. Ik heb 'm maar teruggestuurd naar Gistron. Maar of dat zo slim is geweest!!!

Verwijderd

Ik heb nergens problemen mee prima bord.

Verwijderd

Ik heb er ook een beetje problemen mee. Als mijn computer een tijdje heeft uitgestaan en ik zet hem aan dan wil hij niet goed opstarten. Checken van memory en devices gaat goed, het opstarten van Windows echter niet. Hij blijft gewoon hangen. Als ik vervolgens reset start hij wel normaal op.

K7S5A, Athlon 1200, 256 Mb DDR Samsung, WinXP