Ik ben even een divx aan het maken van de Matrix die ik natuurlijk op DVD heb gekocht
maar nu wil ik even kijken hoe de kwaliteit word in Divx maar het lukt niet omdat ik
ik steeds een film heb die meer dan 5GB wordt en dan moet die nog 2 uur bezig maar mijn
HD is vol dus krijg een melding dat die vol is (Duhh) Wat doe ik fout ik moet dus een film
hebben van 2x 700MB dit zijn de settings:
2cd's 700 MB
Audio bitrate 192Kb/s = 180MB 1 stream
Pal 16:9
output reso. 704x272
bit/pixel*frame 0.273
25 fps
DivX codec 4.01
movie lengte 131 Min
Calculated Bitrate 1302 kbps
Keyframe interval: 300 frames
Max cpu usage 100%
Ik gebruik deze Jaspov's DivX 4 Handleiding
Ik hoop dat iemand mij kan helpen omdat ik een paar maand geleden die ook heb getest maar dan op een iets andere manier maar ook met de guide van Jaspovs maar toe had ik het zelfde probleem dat de film heeeel veeel GB werd
Het zal wel aan mij liggen en niet aan de handleiding maar Help !!!
ThanX Pimpimmers
maar nu wil ik even kijken hoe de kwaliteit word in Divx maar het lukt niet omdat ik
ik steeds een film heb die meer dan 5GB wordt en dan moet die nog 2 uur bezig maar mijn
HD is vol dus krijg een melding dat die vol is (Duhh) Wat doe ik fout ik moet dus een film
hebben van 2x 700MB dit zijn de settings:
2cd's 700 MB
Audio bitrate 192Kb/s = 180MB 1 stream
Pal 16:9
output reso. 704x272
bit/pixel*frame 0.273
25 fps
DivX codec 4.01
movie lengte 131 Min
Calculated Bitrate 1302 kbps
Keyframe interval: 300 frames
Max cpu usage 100%
Ik gebruik deze Jaspov's DivX 4 Handleiding
Ik hoop dat iemand mij kan helpen omdat ik een paar maand geleden die ook heb getest maar dan op een iets andere manier maar ook met de guide van Jaspovs maar toe had ik het zelfde probleem dat de film heeeel veeel GB werd
Het zal wel aan mij liggen en niet aan de handleiding maar Help !!!
ThanX Pimpimmers