Toon posts:

Wat mag deze computer kosten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
*D Ik kan deze computers kopen: *D

Compaq Deskpro Pentium II 350 Mhz.(2e hands)
- 64 MB
- 4 GB
- Geen geluidskaart/geen goede videokaart :r
- zonder monitor/muis/toetsenbord :r

Compaq Deskpro Pentium III 800 Mhz. (2e hands)
- 192 MB
- 10 GB
- Geluidskaart ??? Wel maar welke het is ???
- Videokaart ??? Wel maar welke het is ???
- zonder monitor/muis/toetsenbord :r

Wat mogen deze computers kosten ?
Vermeld even,

P II 350 = fl.......
P III 800 = fl.......

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

pII 350 Fl. 300
pIII 800 fl. 750

Verwijderd

Tsjaa, wat wil je ermee... :?

Ps. bij die pIII, gaat ut dan niet toevallig om onboard sound en video, toevallig.. :? In dat geval: :r

Verwijderd

Hmmm, altijd weer lastig...
maar aangezien de prijzen van nieuwe componenten op het moment zo laag liggen...
en je toch een hoop nieuw moet aanschaffen wil je er mee aan de slag kunnen.... zou ik er niet te veel aan uitgeven.
Het hangt er vanaf of je met die PII 350 echt iets wilt gaan doen, anders zou ik zeggen, sla die sowieso over...
en die PIII 800, jah... fl.750,- klinkt inderdaad wel redelijk.... hangt van de geluidskaart en videokaart af, als dat ook slecht is, misschien nog wel minder fl.600,- ofzo.
Maar nogmaals, als de pc's precies geschikt zijn voor een bepaalde toepassing die je in gedachte hebt, dan zijn ze natuurlijk meer waard.

Verwijderd

Tja ik zou iig niet die p2 350 kopen. De vraag is niet hoeveel dergelijke systemen mogen kosten, maar de vraag is hoeveel je er voor over hebt. Momenteel vragen mensen beduidend te veel geld voor hun computers. Tja je koopt een computer tegen een behoorlijk hoog bedrag en wil er na 3 jaar toch nog de helft voor terug. Ik blijf het echter vreemd vinden om zo nu en dan mensen te horen die een computer hebben gekocht, van twee jaar oud, die bijna net zoveel hebben betaald als dat ze zouden moeten betalen voor een state of the art pc. Dergelijke dingen blijf ik triest vinden :'( Maar natuurlijk hoop ik ook dat iemand dat bij mij nog eens doet. :Y)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

[topic=219089/1/40]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.