Toon posts:

slotje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=281194/1/25]
Sorry, maar dit krijgt als nog een slotje. Waarom? Nou omdat binnen W&G toch een klein beetje een niveau verwacht wordt. Maar het antwoord is daar
dat zei vriendje ozboz daar.

Maaruh.. zijn wij niet op het forum om te leren ?
Ik heb toch aangegeven dat ik de search gebruikt heb.
vind het een beetje apart.

En ik denk niet dat je zomaar "een beetje niveau" kan verwachten, dan zou je ook een of andere regel in moeten stellen dat je na tig postings pas een topic mag plaatsen, zoiets als in HK maar dan anders.

imho dan he ;)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Vriendje OzBoz heeft het er hier al over::
Newbies

Het niveauverschil in Webdesign & Graphics is groot, erg groot. Om het forum interessant te houden worden de echte newbie-vragen op slot gezet. Dit zorgt ervoor dat het forum niet verschrikkelijk oninteressant wordt voor de meer gevorderde designer. Voor de echte beginneling zijn er andere fora waar iemand prima terechtkan.
En ook hier :
Eerst zoeken, dan posten.

W&G is geen forum voor newbie-vragen. Iedereen heeft het moeten leren en het is normaal dat je dat energie/tijd kost. W&G dient voor iedereen interessant te blijven en daarom wordt er een zeker niveau vereist als het om de topics gaat. Mocht je een topic willen openen zorg dan dat je allereerst de search van GoT hebt gebruikt en dat je ook op internet hebt gezocht. Kortom, steek zelf tijd in je probleem, naast het feit dat het minder irritatiedrempel-overschrijdend werkt bij vaste bezoekers, leer je er zelf ook veel meer door.
Beide topics waarin bovenstaande teksten staan horen bij W&G en zijn op W&G van toepassing om genoemde redenen. Lijkt me vrij duidelijk. Het is ook de bedoeling dat je deze hebt gelezen voor je een bericht post.

Het kan dan vervelend zijn dat je een slotje hebt, maar border="0" is wel zo ongeveer de meest basis HTML kennis die er is, naast dingen als BODY HEAD etc. Kun je niet leuk vinden, mag ook, maar om dergelijke dingen te leren is er niet W&G maar zijn er boeken, te verkrijgen bij o.a. bol.com, amazon.com, comcol.nl etc. Of gewoon, door eens een HTML voor beginners tutorial te lezen.

Hoop dat je na mijn quotes uit de zgn. sticky-topics de visie een beetje begrijpt en ook ziet dat er wel degelijk een bepaald niveau verwacht wordt op W&G.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een heel ander idee over "forum". Kom hier al een aardig tijdje (1,5 jaar ofzo, misschien meer) dus ik weet ook wel dat het niet op prijs wordt gesteld om "onnodige" dingen te vragen. Maar wat voor de een "onnodig" en misschien wel "onnozel" lijkt is voor de ander "nodig" en "nozel".

Het gaat mij niet zozeer om het slotje, ik bedoel, luitjes die daar posten hebben me geholpen, probleem verholpen, dus dicht. Maar ik vond de reactie op het eind van "meer niveau" niet passend, maar nogmaals, misschien heb ik gewoon het verkeerde id. Dat ik dat border="0" op de verkeerde plaats schuif kan gewoon gebeuren. en iemand die mij daarop wijst vind ik niet iemand die op stomme vragen beantwoord. maargoe..
Ik snap jou ook wel.. ergens ;p

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 02 oktober 2001 01:38 schreef el_dudeness het volgende:
Dat ik dat border="0" op de verkeerde plaats schuif kan gewoon gebeuren. en iemand die mij daarop wijst vind ik niet iemand die op stomme vragen beantwoord. maargoe..
Ik snap jou ook wel.. ergens ;p
Als ik um gezien had voordat anderen geantwoord hadden dan had ik samen met het slotje zelf wel een antwoord gegeven, maar je begrijpt denk ik wel dat je je antwoord op zo ongeveer elke willekeurige pagina had kunnen vinden :) En lees nog een keer de FAQ door, want die was er 1,5 jaar geleden nog niet.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Mag ik, van het CSS promoteam ( :D ) even erop wijzen dat je beter dit kunt doen:
code:
1
[img]""[/img]

*D