Hebben jullie dit spel al gespeeld en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik vind het tot nu toe (niet echt goed gespeeld) wel een redelijk spel.
Ik vond het spel hartstikke leuk, maar hij hing om de 5 minuten (met vd2, geforce nog niet geprobeerd) en daar werd ik zo geirriteerd van dat ik hem er maar heb afgegooid.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Waardeloos, ik heb em een tijdje terug gespeeld, en ik vond er geen hol aan, en de graphics vond ik ook maar wazig maar dat kan aan mijn comp liggen...
Inderdaad heel wazig, je moet in de readme.txt kijken hoe het met je videokaart zit, want hij doet het met een hele rits aan videokaarten raar.
Nou ik ben er persoonlijkj heeeeeeeel enthousiast over. De graphics zien er goed uit en vooral de muziek schopt kont.
Ik vind het vooral een vernieuwend idee dat je ventjes over kan nemen, als mijn financien het toe zouden laten, zou ik hem zeker gaan halen voor 60 piek bij de VOBIS
Oh ja dat met die videokaarten is waarschijnlijk opgelost met de patch van 38 mb te vinden bij gamespot.com
Lekker mensen kelen
Ik vind het vooral een vernieuwend idee dat je ventjes over kan nemen, als mijn financien het toe zouden laten, zou ik hem zeker gaan halen voor 60 piek bij de VOBIS
Oh ja dat met die videokaarten is waarschijnlijk opgelost met de patch van 38 mb te vinden bij gamespot.com
Lekker mensen kelen
ik heb Messiah ook en ook ik ben erg blij..... 
ik vindt de graphics er erg mooit uitzien en idd de sound is ook superstrak
echt de moeite waard

*** Spikey logged out
ik vindt de graphics er erg mooit uitzien en idd de sound is ook superstrak
echt de moeite waard
*** Spikey logged out
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Verwijderd
Ik heb hem net, ik ga er denk ik wel een reviewtje voor schrijven voor Gamer.nl.
Tot nu toe niet kunnen spelen met mijn TNT2, eerst die patch binnenhalen en driver 5.16.
Tot nu toe niet kunnen spelen met mijn TNT2, eerst die patch binnenhalen en driver 5.16.
Verwijderd
Zijn er nog meer mensen die slechte ervaringen hebben met het onstabiel zijn van het spel. Het knalt soms zonder enig aantoonbare reden terug naar Windows. Zowel met als zonder de patch (0.1), en zowel onder Win2k Pro als Win98 SE.
Laatste drivers (5.16) voor mijn TNT2 en laatste drivers voor mijn soundcard. Iemand anders nog enig idee waar het aan kan liggen of soortgelijke ervaringen?
Trouwens wel onwijs wreed spel, leuk om iemand in een ravijn te laten springen en er dan net zelf uit springen
. Alleen jammer van de bugs.
The_Duke (edited 05-05-2000).]
Laatste drivers (5.16) voor mijn TNT2 en laatste drivers voor mijn soundcard. Iemand anders nog enig idee waar het aan kan liggen of soortgelijke ervaringen?
Trouwens wel onwijs wreed spel, leuk om iemand in een ravijn te laten springen en er dan net zelf uit springen
The_Duke (edited 05-05-2000).]
Verwijderd
Heb je al de officiele NVidia drivers geprobeert? Je zit nu met beta drivers te spelen en die kunnen nu eenmaal nog bugs bevatten. Dus officiele drivers proberen.
Drivers-> www.nvidia.com/Products/Drivers.nsf
Drivers-> www.nvidia.com/Products/Drivers.nsf
Een patch van 38MB? Hadden ze dat spel beter even af kunnen maken.Oh ja dat met die videokaarten is waarschijnlijk opgelost met de patch van 38 mb te vinden bij gamespot.com
Verwijderd
Ik heb het al gevonden, het heeft iets met geheugen in je videokaart te maken. Wel vaag, want ik moet nu in 800x600 in 16 bit spelen, met 32 Mb geheugen.
En die patch is alleen voor de demo, full version patch is 3,5 mb
En die patch is alleen voor de demo, full version patch is 3,5 mb
Messiah is nu al 49,95 bij Media Markt in Rotterdam!
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Pagina: 1