| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
mag dat niet dan?
hehehehe
Maar werk eerst die kabels eens netjes weg (rounden) en stof het ding een keer af (goed schoonmaken) en kroonsteentjes.... da ken nie eiguluk. Dat is zoiets als een ferarie met smalle bandjes... staat gewoon niet
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
sorry
mn mooie rode limited edition has died in action
de 12v dropte naar 3 tot 5v dus (gelukkig) in de garantie een andere gehaald maar de limted was niet meer te regelen
helaas paashaas maar dr zit weer een saai suf groen mobo in
Verwijderd
Gewoon aan elkaar knopen van de draden, en vervolgens afschermen met tape werkt ook goed hoor!Op maandag 01 oktober 2001 23:14 schreef Brazza het volgende:
wat gebruiken jullie dan ipv kroonsteentjes?"?
Verwijderd
Ik zou lasdoppen pakkenOp maandag 01 oktober 2001 23:17 schreef n0va^ het volgende:
[..]
Gewoon aan elkaar knopen van de draden, en vervolgens afschermen met tape werkt ook goed hoor!
yup, same here.Op maandag 01 oktober 2001 23:17 schreef n0va^ het volgende:
[..]
Gewoon aan elkaar knopen van de draden, en vervolgens afschermen met tape werkt ook goed hoor!
Maar ach .. tis een begin
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Verwijderd
Dat is idd nog mooier, maar ja, je moet natuurlijk niet meteen te hard van stapel lopenOp maandag 01 oktober 2001 23:20 schreef CyCLoNe het volgende:
tja die kroonsteentjes kunnen inderdaad niet .. een nette twiekert soldeerd de boel netjes aanelkaar en isoleerd de boel netjes met krimpkous ..
Maar ach .. tis een begin
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
buiten die blokjes om nog op of aanmerkingen?
ennuh ik heb twee koelers door een kroonsteentje gelinkt en op één mobo connector geprikt....gaat dat problemen geven of maakt dat geen donder uit?
Verwijderd
Meestal bij dat soort koelrs,dus als je binnenkort niet weer een andere kleur mobo wil hebben ,danzou ik als ik jou was dit even aan een 12v(geel)verbinden.Op dinsdag 02 oktober 2001 00:03 schreef Cozm0 het volgende:
hehe gaat iedereen over die kroonsteentjes lopen mieren
ennuh ik heb twee koelers door een kroonsteentje gelinkt en op één mobo connector geprikt....gaat dat problemen geven of maakt dat geen donder uit?
en jij dan?
Ik dacht dat je voorzichtig moest zijn wat je allemaal aan je mobo hangt. Ik weet dat op de oude site van Ned-Cool waarschuwingen stonden dat je de grotere fans niet aan je mobo moest hangen. Dus 2 stuks kan best wel eens link zijn.Op dinsdag 02 oktober 2001 00:03 schreef Cozm0 het volgende:
hehe gaat iedereen over die kroonsteentjes lopen mieren
Bij mij hangen ze aan een molex waar ik zo op verder borduur :
One of the animals has left its cage today.
ff een paar opmerkingen :
1. leer solderen en haal dan die kroonsteentjes weg
2. stof je kaarten af (is ook wat beter voor hun levensduur)
3. doe je drive klepjes ook ff, staat wel zo mooi
Maarreh, spuitbusje teveel gekocht bij de HEMA (aan je binnenkant te zien)?
ik zal die kabelzooi ff ordenen enzo
dat rounden gaat niet door want ik hoor over een 20% snelheidsverlies als je die 100 ata idekabels round
en ippy/tvdleur.. ik heb t knetterdruk
wel lekker de hele dag GoT lekker volgen op mn werk
Euh kroonsteentjes why not? Je *kan* er ook stekkertjes aanknijpen maja dan kan je ook net zo goed een kroonsteentje gebruiken, ik haal mijn fans toch nooit los (hoogstens zet ik m'n fanbus ff af). Solderen daar ben ik te lui voor
Bnet pindle#2913
tis uhm hamerslag blauw (dan krijg je van die vage "marmer" motiefjes) en metallic grijs/blauw, beide hema busjes van 10 piek
ik zal die 2e fan ff aan een voeding kabel hangen
dat is dikke bullshitOp dinsdag 02 oktober 2001 23:31 schreef Cozm0 het volgende:
ok ok ok
ik zal die kabelzooi ff ordenen enzo
dat rounden gaat niet door want ik hoor over een 20% snelheidsverlies als je die 100 ata idekabels round
als je zelf je kabels nie gaat rounden kan je ze ook gewoon kopen hoor, is wel zo makkelijk.
misschien moet jij het volgende nog even goed lezen dan... http://www.tweakers.net/nieuws/18721Op donderdag 04 oktober 2001 19:40 schreef epsilon het volgende:
[..]
dat is dikke bullshit
als je zelf je kabels nie gaat rounden kan je ze ook gewoon kopen hoor, is wel zo makkelijk.
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
Sterker nog in het artikel waarnaar gelinked wordt verteld men juist dat gerounde kabels prima kan (ook udma100) mits je maar niet teveel lengte gebruikt.
Mischien moet je zelf wat beter lezen?
volgende week kan ik een dremel lenen
dus nu nog ff bedenken waar ik een kewle blacklight kan halen en hoe ik mn logo op t plexiglas moet kriigen....

is er bij okaphone niet een blacklightje te halen die niet te warm wordt?