Minidisk Diskdrive (Gezocht maar geen antwoord)

Pagina: 1
Acties:

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
Enkele jaren geleden zat ik bij de radio en daar heb ik wel is Minidisk voor in de PC gehoord als opslag medium en audiodrager. Dit vreemde idee kwam door de serie Viper, ja die gave auto ja.

Ik heb ook gehoord waarom ie door sony uit de handel is genomen... A - > B Track probleem. Ik toen is flink bij Sony Nederland rond gebeld om toen bij de ziekenhuisafdeling uit te komen... ze schenen daar te worden gebruikt voor het opslaan van rontgen en echo foto's. Nu is mijn vraag dus:

Waar is de eerste versie van dit systeem nog te verkrijgen... Mini-Data-Disk... ja het zijn andere schijfjes die nu alleen nog verkocht worden voor de aller duurste spelers.

HELP ME UIT DE DROOM!
Alvast Bedankt,
Stefan

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op maandag 01 oktober 2001 22:47 schreef Skinkie het volgende:
HELP ME UIT DE DROOM!
ok.
NEE ZE BESTAAN NIET >:)

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee, maar ut zou niet zo raar staan als ut bestond.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Een aantal van Sony's Vaio-pcs is uitgerust met een minidisc-diskdrive (nou weet ik alleen niet welke versie :) ) - maar ze bestaan dus wel degelijk.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:18

Metten

ik hou het graag simpel

Ik heb ooit op een beurs (firato o.i.d.) een apparaatje gezien waarmee je MD's kon gebruiken als opslagmedium. Er kon iets van 130 Mb op, maar verder heb ik er niets meer van gehoord. Die VAIO PC's hebben geloof ik alleen maar op een beurs gestaan, ik kan er op de sony site in ieder geval nix over vinden. Wat Sony op dit moment wel heeft is een camcorder die met data MD's werkt. De schijfjes hebben een capaciteit van 650 mb en hij werkt met MPEG2. Zie voor meer info: http://www.sonystyle.com/digitalimaging/F_MD.shtml

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:26
Het goede nieuws is nou juist dat ze er net weer mee begonnen zijn, nou heet dit NetMD, en is het vooral voor muziek bedoeld. Maar zal me niet verbazen als er ook data op kan net als portable mp3 spelertjes.
Zoek maar uit op www.minidisc.org
Succes!

Menno

Verwijderd

Sony heeft als ik het goed heb 9 verschillende players+recorders.
ook nog SHARP MD-MT 8771 +- 270$
XITEL DG diitally,record MP3 to minidisk

Kijk eens op www.minidisk-canada.com

Verwijderd

SKINKI, ik weet het nog, uit de begintijd van de Firato, Sharp en Sony hadden zels en "Digitale"fotocamera met MDData
opslag, op de volgende page van mijn site onderaan staan twee links en een verhaaltje, van een recent onderwerp dat een Engelse firma EDS de toenmalige MDS-10 Minidrive opwilde kopen, om vast met een nieuw project te starten:

http://skyscraper.fortunecity.com/siliconvalley/500/26.html

succes met het zoeken, SONY weet veel meer, maar laat hun plannen tov de concurrentie niet los!
Een feit is dat de MD weer grootse projecten krijgt!

Verwijderd

RECHTZETTING link moet zijn:

ww.minidisc-canada.com

Indien je alle merken van minidiscproducentenwilt zien, je kunt ze er ook bestellen.

www.minidisct.com/md_products.html

Hoop dat je hiermede alles hebt,slaap ze.

Verwijderd

Nederlandse link:

http://go.to/MiniDisc

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:25
Heb iets in een oude Computertotaal gelezen en er kon iets van 250 mb op, maar verder weet ik ook niets
Pagina: 1