Ti 200 Prijs

Pagina: 1
Acties:

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Ik zie de Leadtek versie van dat ding in de pricewatch staan voor over de 850 gulden, terwijl de advies prijs in de states $200 is.

Zijn ze daar niet goed wijs of zo? Zelfs al reken ik zo'n $50 extra, dan kom ik nog niet aan die belachelijk hoge prijs.

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 13:33

Paddo

¿Ik hier?

Is tot nu toe de enige in heel de pricewatch.

Zal wel dalen binnenkort en zeker als er concurrenten op de markt komen.

Hopelijk daalt ie behoorlijk want ben ook naar een gedeeltelijk nieuw systeem aan het kijken ;)

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Prijzen in nederland zijn altijd veel hoger, zo is een gewone geforce niet meer dan $270, maar kun je hem in nederland niet vinden voor de dollarkoers x prijs USD x 1,19 (btw 19%), dat komt doordat de nederlandse tussenhandel parralelimport probeert tegen te gaan zodat ze ongestoord de klant kunnen oplichten met te hoge prijzen...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Prijzen zijn inderdaad belachelijk. :( Om strontziek van te worden.

Hopelijk doorbreekt die Ti200 de barriere enigszins, in Duitsland gaat de Elsa Ti200 650DM kosten. Maar aangezien Elsa op zich al een van de duurdere merken is hoop ik dat bv de Leadtek goedkoper zal zijn.

Verwijderd

vergeet niet dat die kaarten nog neit echt op de markt zijn en dit preorder prijzen zijn, wacht nog een maandje en je kan er flink wat vanaf trekken, ik denk dat je uiteindelijk voor ene gulden of 650 een Ti200 kan kopen. das wel een mooie prijs...