Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dat programma heb ik volgens mij zien staan bij Donner tussen de Flight Sims.
Elect a clown, expect a circus.
bedankt ikzal zo ff kijken en bij dooer zal ik zo dra ik in de buurt ben ff naar binnen gaan .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb Virtual sailer 5 full version ook gehad (niet gekocht...) maar ik vond het echt bagger. Die schepen zijn echt kut te besturen en het is ontzettend onrealistisch. Hel leuke aan dat spel is dat je in heel veel verschillende schepen kan varen.
Maar als je hem voor het zeilen koopt, zou ik toch echt voor Sail Simulator gaan, die is een stuk realistischer
www.sailsimulator.com/
maarja, je moet het natuurlijk zelf weten
heb btw beide spellen nog nooit ergens in een winkel gezien, misschien kan je hem bij Bruna bestellen...
Maar als je hem voor het zeilen koopt, zou ik toch echt voor Sail Simulator gaan, die is een stuk realistischer
www.sailsimulator.com/
heb btw beide spellen nog nooit ergens in een winkel gezien, misschien kan je hem bij Bruna bestellen...
Nee het gaat juist niet om het zeilenOp dinsdag 02 oktober 2001 22:07 schreef ko9 het volgende:
Ik heb Virtual sailer 5 full version ook gehad (niet gekocht...) maar ik vond het echt bagger. Die schepen zijn echt kut te besturen en het is ontzettend onrealistisch. Hel leuke aan dat spel is dat je in heel veel verschillende schepen kan varen.
www.sailsimulator.com/
Het ging mij gewooon om lekker eens een rustige sim tedooen en die er nog aardig uit zag ook .
want zo vaak kom je geen Boten sim tegen.
Hopelijk gaat M$ oit npg eens een sim maken met grote boten ..
BV TITANIC , grote container schepen , en ook wat oude schepen .. V.O.C ,
Want dat zou ook helemaal tegek zijn voor de lief hebben ...
Net zo iets als TRAINSIM.
Maar dan met missions die gaan over .
Het aan leggen van verschillende boten .. het zoeken naar denkenlingen, het het slepen van een grote olietanker of zo iets ...
Hopelijk komt er bij M$ ooit iemand op het idee om het tegaan doen ....
Pagina: 1