Kheb nog ruim 200 punten in mn mandje liggen, maar eigenlijk post ik altijd alleen maar en mod ik nooit. Is er een nuttige manier om van mn punten af te komen?
Het beste wat je kunt doen is gewoon TMF in de gaten houden want daar kun je zien wat goed/fout gemod is 
Je kunt toch ook nog niet gaan modden.
Je kunt toch ook nog niet gaan modden.
Nope, het enige wat je kan doen is een weekje wachten en ze laten wegzinken in de oneindige zee van ongebruikte modpuntjes.
En voor dat je echt serieus wilt gaan modden lees eerst de sticky topics hier boven 
en eventueel de Moderatie Faq op t.net, dan weet je ongeveer de richtlijnen van het modden
en eventueel de Moderatie Faq op t.net, dan weet je ongeveer de richtlijnen van het modden
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Nee, je snapt me niet. Het punt is dat helemaal niet wil gaan modden. Kan ik ze niet aan iemand geven in ruil voor karma ofzo? Of voor mij part gewoon weggeven. Er zijn vast genoeg serieuze mods die mn punten willen hebben en ik doe er toch nix mee.Op maandag 01 oktober 2001 22:19 schreef gellie het volgende:
En voor dat je echt serieus wilt gaan modden lees eerst de sticky topics hier boven
Snappie?Op maandag 01 oktober 2001 22:18 schreef KexDaFlex het volgende:
Nope, het enige wat je kan doen is een weekje wachten en ze laten wegzinken in de oneindige zee van ongebruikte modpuntjes.
Jah, daar was ik al bang voorOp maandag 01 oktober 2001 22:43 schreef MikeN het volgende:
[..]
Snappie?

Wel jammer... zou best cool zijn, een mod-punten-voor-karma-ruil-systeem
Juist niet, Karma geeft aan hoe goed je postings zijn en als je Karma punten zou kunnen "krijgen" krijg je van die lekkere types die alles doen om aan karma te komen, en daar heb ik persoonlijk geen zin in.Wel jammer... zou best cool zijn, een mod-punten-voor-karma-ruil-systeem
En waarvoor mod je niet? Is toch niet zo veel werk?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Tsja, zit ook wel wat in. Naja, ik gun het jullie echt, maar ik ben bang dat er dus 200 punten de prullenbak in gaan.Op maandag 01 oktober 2001 23:49 schreef Beaves het volgende:
[..]
Juist niet, Karma geeft aan hoe goed je postings zijn en als je Karma punten zou kunnen "krijgen" krijg je van die lekkere types die alles doen om aan karma te komen, en daar heb ik persoonlijk geen zin in.

Omdat ik altijd reply bij postings die me boeien, en als een posting me niet boeit ga ik ook de reacties niet lezen. Dus ik kan nooit modden.En waarvoor mod je niet? Is toch niet zo veel werk?
Verwijderd
Ah, maar daar is een simpele doch effectieve oplossing voor: eerst modden en dan pas reagerenOp dinsdag 02 oktober 2001 00:02 schreef DeepFreezer het volgende:
...
[...Waarom mod je niet...]
Omdat ik altijd reply bij postings die me boeien, en als een posting me niet boeit ga ik ook de reacties niet lezen. Dus ik kan nooit modden.
Ik heb er ook wel eens last van, maar op den duur weet je dat je eerst mot modden en dan pas reageren
Maar als je geen zin hebt in modden doe je het natuurlijk gewoon niet
Wow, kan datOp dinsdag 02 oktober 2001 01:21 schreef Mecallie het volgende:
[..]
Ah, maar daar is een simpele doch effectieve oplossing voor: eerst modden en dan pas reageren
Verwijderd
Yes, yes!Op dinsdag 02 oktober 2001 10:23 schreef DeepFreezer het volgende:
[..]
Wow, kan datHmmm, ff proberen
Als dit werkt ben ik u zeer dankbaar
Ik wil bonus modpoints jongens, weer een zieltje ingelijfd
Jah, het werktOp dinsdag 02 oktober 2001 10:47 schreef Mecallie het volgende:
[..]
Yes, yes!
Ik wil bonus modpoints jongens, weer een zieltje ingelijfd
Thnx
Pagina: 1