Ik heb niet zoveel verstand van processors overklokken etc. Maar kan ik mijn P3 733 overklokken en hoe?!??!
Hij moet sneellleeer!!!!
thnx allot
Bart
Hij moet sneellleeer!!!!
thnx allot
Bart
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
jij mag ook de faq welles lezenOp maandag 01 oktober 2001 22:13 schreef Cozm0 het volgende:
multiplier hogerzetten als dat kan op een pentium en tevens je front side bus omhoog schroeven (gewoon schroevendraaier dr onder en opwippen)
en KOELEN KOELEN KOELEN KOELEN
oei, dan heb ik een erg rare p2 350.... hij loopt namelijk op 400 MHz. 4*100 ipv 3,5*100 eerst. vraag niet wat voor mobo het is, dat heb ik in vier jaar nog niet kunnen ontdekkenOp maandag 01 oktober 2001 22:14 schreef epsilon het volgende:
[..]
jij mag ook de faq welles lezen
een pentium kan je niet overclocken dmv multiplier
Zo gezegd, zo gedaan.
hehehe ik zei ook "als dat kan" (nagellak trucje toch?)Op maandag 01 oktober 2001 22:14 schreef epsilon het volgende:
[..]
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
ja idd, een rare p2Op maandag 01 oktober 2001 22:20 schreef reiker het volgende:
[..]
oei, dan heb ik een erg rare p2 350.... hij loopt namelijk op 400 MHz. 4*100 ipv 3,5*100 eerst. vraag niet wat voor mobo het is, dat heb ik in vier jaar nog niet kunnen ontdekken
edit: wat toevoegsels
goed, daar heb jij weer gelijk in, maar ik heb toch serieus zeker weten de jumpers op mijn mobo gebruiktOp maandag 01 oktober 2001 22:26 schreef epsilon het volgende:
[..]
ja idd, een rare p2
maar 3,5x100=350mhz
maar 3,5x114=400mhz
Zo gezegd, zo gedaan.
jij misschien ookOp maandag 01 oktober 2001 22:14 schreef epsilon het volgende:
[..]
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
nu niet bij de hand worden hè!Op maandag 01 oktober 2001 22:30 schreef jedel het volgende:
[..]
jij misschien ook
ja een pentium wel want die hebben geen muliplier lock
alles daar boven niet want die hebben wel een multiplier lock
oke om precies te zinj alles boven een p2 333 heeft zowiezo een multiplier lock (afgezien van test modellen)
(ik begreep wel wat je bedoelde, sommige mensen denken dat alles op een AMD lijkt, jammer)
Verwijderd