Wie weet welke nederlandse telecom provider nog wel sms van Airborn doorgeeft? (Airborn=icq en mtn etc. etc. sms server.)
Ben? Okay thanks! Ook die even checken dusOp maandag 01 oktober 2001 21:59 schreef keeper het volgende:
Ben doet het ook!
Verwijderd
Waarom allemaal zo moeilijk doen? Nooit van Hotsms of lycos gehoord??? Die doen het altijd en super snel!!!Op maandag 01 oktober 2001 21:46 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
Wie weet welke nederlandse telecom provider nog wel sms van Airborn doorgeeft? (Airborn=icq en mtn etc. etc. sms server.)
Sorry hoor... Heb jij nooit van ICQ of mtnsms gehoord?? Die zijn namelijk veel makkelijker en normaliter 10 keer toegankelijker dan lycos whatver sms zonder:Op maandag 01 oktober 2001 22:06 schreef Nippy het volgende:
[..]
Waarom allemaal zo moeilijk doen? Nooit van Hotsms of lycos gehoord??? Die doen het altijd en super snel!!!
1 hisotry
2 reply 2 specific sms msges
3 online phonebook
4 able to see the status of the reciever
5 etc. etc. etc.
Dan voor je reactie anyways...
Verwijderd
Haha! Wat vervelend dat ik laatst van de Postbank een Telfort telefoon heb gehad! Werkt geweldig!
Lol... helaas... je hebt pechOp maandag 01 oktober 2001 22:52 schreef PepsterPep het volgende:
Haha! Wat vervelend dat ik laatst van de Postbank een Telfort telefoon heb gehad! Werkt geweldig!
Verwijderd
Goeiemorguh!!!.. u heeft geslapen, zoals je misschien weetOp maandag 01 oktober 2001 22:43 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
[..]
Sorry hoor... Heb jij nooit van ICQ of mtnsms gehoord?? Die zijn namelijk veel makkelijker en normaliter 10 keer toegankelijker dan lycos whatver sms zonder:
1 hisotry
2 reply 2 specific sms msges
3 online phonebook
4 able to see the status of the reciever
5 etc. etc. etc.
Dan voor je reactie anyways...
blokeert, kpn, libertel, dutchtone, mtnsms - icq sms .. is allemaal van airborn, dat word geblocked, dus kan je sms'sen wat je wilt in icq, aankomen doen ze niet
Verwijderd
Tsja... des te jammer is het dat ICQ niet meer overal heen stuurt... Het was altijd de makkelijkste en beste manier om te smsen... met de nadruk op WAS....
Ervaring leert dat jij niet wakker bent. Heb jij mijn eerste zin gezien in deze tread? Okay dan....Op maandag 01 oktober 2001 23:24 schreef Experience het volgende:
[..]
Goeiemorguh!!!.. u heeft geslapen, zoals je misschien weet
blokeert, kpn, libertel, dutchtone, mtnsms - icq sms .. is allemaal van airborn, dat word geblocked, dus kan je sms'sen wat je wilt in icq, aankomen doen ze niet
Thnx voor je reactie. (jij was zeker een vervent sms script gebruiken)
Verwijderd
Eerlijk ben ik niet meer echt wakkerOp dinsdag 02 oktober 2001 00:31 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
[..]
Ervaring leert dat jij niet wakker bent. Heb jij mijn eerste zin gezien in deze tread? Okay dan....
Thnx voor je reactie. (jij was zeker een vervent sms script gebruiken)
Pagina: 1