moved van HA naar IT
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
In feite is het gewoon een schakelaar. Weet niet precies hoe de pinout is van een simkaart, maar waarschijnlijk hoef je maar een of twee aansluitingen te schakelen.
Verwijderd
ehhhhhhhhh, misschien domme vraag maar wat is/doet dual sim kaart.
Kun je daarmee met twee simkaarten bellen dus eigenlijk twee profielen op één telefoon?
Kun je daarmee met twee simkaarten bellen dus eigenlijk twee profielen op één telefoon?
Verwijderd
je hebt 2 simcard's in 1 houder zeg maar, je kunt maar met 1 tegelijk bellen en bereikbaar zijn.. wil je de andere simcard activeren zet je je telefoon uit en dan weer aan, dan zit je op je 2e simcard door het aan en uitzetten zit je steeds op de ene of andere simcardOp dinsdag 02 oktober 2001 20:26 schreef AWe het volgende:
ehhhhhhhhh, misschien domme vraag maar wat is/doet dual sim kaart.
nee, da klopt ni dachtik... je kan met beide bereikbaar zijn op een 3310 dachtik. Je hebt dan een extra keuzemenu hebben ze me wijsgemaakt...
maar ik heb nog steeds geen schema...
Verwijderd
Nee, je kan maar met 1 simkaart tegelijk bereikbaar zijnOp dinsdag 02 oktober 2001 23:14 schreef LSD het volgende:
nee, da klopt ni dachtik... je kan met beide bereikbaar zijn op een 3310 dachtik. Je hebt dan een extra keuzemenu hebben ze me wijsgemaakt...
Nee dit klopt idd niet. Je telefoon kan geen 2 simkaarten tegelijk handteren. Hij gebruikt of de een of de ander. En je moet de telefoon idd uit/aan zetten om te wisselen van kaart.Op dinsdag 02 oktober 2001 23:14 schreef LSD het volgende:
Verwijderd
Schema
Koop hem gewoon in een webwinkel, waarom nu weer een schema? Bovendien heb je niets aan een schema, want je achterklep wordt dikker!
Verwijderd
In feite is het dus hetzelfde als je simkaart vervangen of werkt de voicemail misschien wel op het ŽtweedeŽ kaartje?
Verwijderd
die werkt welOp woensdag 03 oktober 2001 19:32 schreef AWe het volgende:
In feite is het dus hetzelfde als je simkaart vervangen of werkt de voicemail misschien wel op het ŽtweedeŽ kaartje?
de achterklep kan je zelf dikkermaken door bijvoorbeeld een heet ijzertje er tegen te duwen zodat het achterklepje groter word.Op woensdag 03 oktober 2001 18:47 schreef mxstrAEm het volgende:
SchemaKoop hem gewoon in een webwinkel, waarom nu weer een schema? Bovendien heb je niets aan een schema, want je achterklep wordt dikker!
In een webwinkel is het relatief duur als je bekijkt dat je het zelf kan doen voor veel minder geld als je weet hoe het moet.
Pagina: 1