Goedkoopste stabiele huistuinkeuken socket a mobo

Pagina: 1
Acties:

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:24

woutur

Klauwtjes uit!

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek een goedkoop stabiel mobootje voor een dondervogeltje. De enige eis is dat hij stabiel is, er wordt niet overgeklokt en RAID is ook niet nodig. En als extra eis (tromroffel): ik moet hem in groningen kunnen kopen. Nu had ik al een beetje mijn oog laten vallen op de MSI K7T turbo voor 329 pieken maar als jullie nog andere tips hebben: die zijn welkom!

Nog verdere ideetjes?

Groeten!

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
kijk eens naar een ECS mobo. Kan je al krijgen voor minder dan 200,-

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
ECS K7S5A, kost je ong 195 gulden (SiS 735 / DDR chipset). Is vast wel ergens in Groningen te krijgen.

Geef mij maar een Warsteiner.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

asus a7v133 :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Topicstarter
Jaja daar heb je het al... Ik wist van het ecs mobo maar die kan ik dus helaas niet in Grun krijgen.... Je zit hier een beetje vast aan funprice en norrod geloof ik. Vandaar dat ik ook vroeg naar de verkrijgbaarheid in Groningen.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
gewoon lekker via i.net bestellen.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Topicstarter
Ik wil graag morgen het systeempje voor een vriend inelkaar zetten en daarom had ik graag even lekker hier in Grun willen shoppen. Via i.net bestellen is dus geen optie ben ik bang.. Ben ik nu lastig?

Verwijderd

Queen Systems zit in Wijhe. Da's net onder Zwolle (en min of meer in de buurt van Groningen?) Die verkoopt die ECS mobo.
Pagina: 1