Toon posts:

slecht beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een S-video kabel naar mijn televisie (Philips van +/- fl.600) gelegd. Aangezien ik alleen een Scart ingang heb, heb ik zo'n blokje gebruikt. Mijn beeld is echter heel slecht (horizontale strepen in beeld).
Hierna heb ik even van iemand een wat betere televisie geleend (ook Philips) en wederom via Scart verbinding gemaakt, nu was het beeld wel goed.
Weet iemand een oplossing om beeld op mijn eigen tv te verbeteren.

PS uit financieel oogpunt is televisie weggooien en een nieuwe kopen geen oplossing.

Bedankt

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:14
weet je zeker dat je PAL-B (of zoiets) ingesteld hebt bij je videokaart voor de TV-out? Of probeer composiet uitgang (hardwarematig of softwarematig) van je TV out.

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Volgens mij kan je TV geen s-VHS aan. Heb je geen composite uitgang?

Verwijderd

Topicstarter
Ben erachter, als de kabel (antenne) in de televisie zit, dan komt er een storing. Dus voor diegene die hetzelfde probleem hebben, even de kabel eruit als je via computer een DVD draait.

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 22:26 schreef jasperdejong het volgende:
Ben erachter, als de kabel (antenne) in de televisie zit, dan komt er een storing. Dus voor diegene die hetzelfde probleem hebben, even de kabel eruit als je via computer een DVD draait.
FOUT
dat betekent dat je s-vhs kabel slecht is. komt namelijk ook voor met goedkope scartkabels. als je een betere svhs kabel ertussen hangt is het probleem over.
wat je ook kunt doen is je tv op een voorkeuzezender zetten waar geen kanaal is geprogrammeerd en dan je tv op s-vhs zetten. dan is er ook geen probleem meer