Ik wil het volgend doen als experiment: Een beveiligingscamera voor bij de deur,
Ik heb daarvoor nog een computer staan maar ik weet niet of het gaat werken.
Systeem:
Pentium 1 75 mHz
16 mb edo ram
7 gig. harde schijf
Wensen:
Het aansluiten van een webcam, namelijk een logitech quickcam web.
Hiervoor heb ik dus een usb kaart nodig, en de camera heeft zelf als systeem eisen een pII 200,
Zou dit kunnen werken?
Het hoeft niet snel te zijn en ook hoef ik de filmpjes er niet op te bekijken.
Deze oude computer is dus eigenlijk alleen nodig als webcam server, en de beelden kunnen dan bekeken worden op andere computers op het netwerk.
Welk besturings systeem is het beste hiervoor? Windows95 met USB support of Windows 98
Als je denkt dat het niet gaat lukken waarmee denk je dat het dan wel zou lukken?
Al met al een flink verhaal, maar ik hoop dat dit gaat lukken, dankjewel voor eventuele tips!
Ik heb daarvoor nog een computer staan maar ik weet niet of het gaat werken.
Systeem:
Pentium 1 75 mHz
16 mb edo ram
7 gig. harde schijf
Wensen:
Het aansluiten van een webcam, namelijk een logitech quickcam web.
Hiervoor heb ik dus een usb kaart nodig, en de camera heeft zelf als systeem eisen een pII 200,
Zou dit kunnen werken?
Het hoeft niet snel te zijn en ook hoef ik de filmpjes er niet op te bekijken.
Deze oude computer is dus eigenlijk alleen nodig als webcam server, en de beelden kunnen dan bekeken worden op andere computers op het netwerk.
Welk besturings systeem is het beste hiervoor? Windows95 met USB support of Windows 98
Als je denkt dat het niet gaat lukken waarmee denk je dat het dan wel zou lukken?
Al met al een flink verhaal, maar ik hoop dat dit gaat lukken, dankjewel voor eventuele tips!