Toon posts:

zeeeeer groot mpegkaart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een hollywood+ mpeg kaart waarik divx mee kan kijken daar heb ik het programma divxplus voor gedownload.
dit werkt perfect.
maar alleen 1 heel groot probleem.
nu ik dit programma heb geinstalleerd werkt mijn normale divx programma: divxplus weer niet en ook als ik divxplus eraf gooi en alle registercodes weggooi krijg ik hem niet meer aan de praat. ik krijg steeds een fout dat hij een mci apparaat niet kan vinden en als ik naaar de configuration van mijn kaart ga krijg ik de fout: unable to open. a driver instance may already in use. overnieuw installeren helpt niet en ook niet de kaart in een nieuw slot
weten iemand iets om bijde programma's of in ieder geval dvd station aan de praat te krijgen.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Zo'n groot probleem dat het niet in één topic past?
:D

Verwijderd

Topicstarter
ja zorry ik maakte per ongeluk een foutje

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Is dit een nieuwe optie op de hollywood+ kaartjes dat je nu ook divx ermee kunt bekijken?????

Verwijderd

Topicstarter
nou gge nieuwe optie ik weet het eigenlijk niet maar als jehet programma divxplus download kan het wel

Verwijderd

Misschien de installatie volgorde veranderen ?

Eerst dus beide de-installeren, dan de DvxPlus installeren, daarna DivX weer installeren.

Verwijderd

Topicstarter
maar dat is het probleem niet divx doet ut wel maar dvd station waar ik normaal dvds mee kan kijken dat werkt niet
ik krijg of de fout dat er een fout zit in het bestand waviface.dll of de foutmelding an instance the driver may already in use ik snap er niet van ik kan de programmas opnieuw instaleren en dan krijg ik ook 1 van deze foutmeldingen en mijn mpegkaart driver is wel goed geinstalleerd anders deed divxplus het ook niet weet iemand michien ook een adner hardwarematig dvd programma dat mijn mpegkaart ondersteunt zodat ik weer gewoon dvds op mijnt v kan kijken

kan iemand mij ook vertellen wat die laatste foutmelding betekend en wat dat eerste bestand doet

Verwijderd

Topicstarter
ik draai nu onder win me als ik nu 98 erop zet zou het dan beter gaan
Pagina: 1