Hier mn kassie...inhoud moet nog komen en fans en al die meuk...

Check mn night rider lampie

Euhhhh... welke?Op maandag 01 oktober 2001 20:34 schreef Duke_Nukem het volgende:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
2e plaatje, voorop mn kast, onderaanOp maandag 01 oktober 2001 20:59 schreef Qorne het volgende:
waar zit die night rider dan?
Verwijderd
Op maandag 01 oktober 2001 21:00 schreef a.p.versteeg het volgende:
Zeer strak en mooi ,ik denk dat ik toch ook maar snel eens de spuitbus ter hand ga nemen.En ook een mooie window ,strak.En de juiste kleur en verlichtings kleur gekozen.Top
Powered by ProBNC
Tis een Chieftec Scorpio TA-10WDOp maandag 01 oktober 2001 21:03 schreef freebee666 het volgende:
Mooi gemod, wreeje kleur da grijs en die combo met blauw is perfect !!
Chille kast btw man. Wa voor 1 is 't er ?
Verwijderd
zoveel leds?Op maandag 01 oktober 2001 21:01 schreef Duke_Nukem het volgende:
[..]
2e plaatje, voorop mn kast, onderaan
T zijn 3 lampjes die bij die optische blauwe muizen van Logitech zaten...en ze knipperen allemaal netjes om de beurt. Ziet er wel leuk uitOp maandag 01 oktober 2001 21:33 schreef Qorne het volgende:
[..]
zoveel leds?
heb je een schema van die led's dan ga ik dat ook eenz doen
Verwijderd
Ow op die viedzOp maandag 01 oktober 2001 21:38 schreef Duke_Nukem het volgende:
[..]
T zijn 3 lampjes die bij die optische blauwe muizen van Logitech zaten...en ze knipperen allemaal netjes om de beurt. Ziet er wel leuk uit
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
rubber ziet er zekers wel beter uitOp maandag 01 oktober 2001 21:50 schreef Dr.Q het volgende:
Errug nijs, maar waarom rubber?
heheh je kan me dan wel een gek noemen maar ik vin rubber niet zo heel prachtig (ik heb het op me eigen raam dan ook niet), geeft zo'n duikboot/aquarium raam idee...
verder mooi kassie, verdient wel een of ander geil kleurtje.
Dr.Q
Verwijderd
Je kunt je post ook editen hor!Op dinsdag 09 oktober 2001 18:52 schreef Duke_Nukem het volgende:
FF de locatie vd pix veranderd:
nee dat gaat niet meer, je kan je post niet meer editten na 24uur of nadat een mod aan je post heeft gezetenOp woensdag 10 oktober 2001 16:03 schreef lusch.com het volgende:
[..]
Je kunt je post ook editen hor!
39