sound dubbele snelheid....

Pagina: 1
Acties:

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05-2025
Ik heb nu ProPinball BigRaceUSA onder W2K draaien....alles prima, maar het geluid gaat vaak over op een 2x sneller tempo. Nu moet ik weten of die bij anderen ook zo is of dat het aan mijn config/hardware ligt.
thanksalot alvast...

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hmmz, volges mij ligt 't aan 't spel.
Ik heb namelijk Timeshock uit de pro pinball reeks (de beste naar mijn mening) maar heb exact 'tzelfde probleem onder win2k. keb trouwens een Sblive VE, en jij ?

• StratoFarmer
Ja, dus daar zou het ook nog aan kunnen liggen. Ik weet niet of het met andere spellen ook gebeurt, k'heb er nog niet veel geprobeert. Maar ik hoop dat Liveware3 voor W2K in iedergeval wat verbeteringen levert want bijvoorbeeld het ontbreken van wavestudio vind ik zeker een zwaar gemis!

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-11-2025

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Het kan misschien zijn dat het aan je hardwareacceleratie van je soundcard ligt. Gewoon ff wat lager zetten bij multimedia in je config. scherm. Ik had hetzelfde probleem bij Sin. Net alsof Kwik Kwek & Kwak tegen je lopen te ouwehoeren.

• StratoFarmer
Dat "ff wat lager zetten" van de hardware acceleratie komt er dus op neer dat ie helemaal uit moet voordat het probleem verholpen is....

DirectX 7 voor win2K werkt blijkbaar toch niet optimaal....

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-11-2025

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Waarom moet je dan ook zo nodig spellen onder win2k spelen?? Ik draai het ook, maar ik draai er ook nog win98SE naast voor spellen en shit. Win2k is gewoon geen spellen platform...
Pagina: 1