Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Hmmz, volges mij ligt 't aan 't spel.
Ik heb namelijk Timeshock uit de pro pinball reeks (de beste naar mijn mening) maar heb exact 'tzelfde probleem onder win2k. keb trouwens een Sblive VE, en jij ?
Ik heb namelijk Timeshock uit de pro pinball reeks (de beste naar mijn mening) maar heb exact 'tzelfde probleem onder win2k. keb trouwens een Sblive VE, en jij ?
Ja, dus daar zou het ook nog aan kunnen liggen. Ik weet niet of het met andere spellen ook gebeurt, k'heb er nog niet veel geprobeert. Maar ik hoop dat Liveware3 voor W2K in iedergeval wat verbeteringen levert want bijvoorbeeld het ontbreken van wavestudio vind ik zeker een zwaar gemis!
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Het kan misschien zijn dat het aan je hardwareacceleratie van je soundcard ligt. Gewoon ff wat lager zetten bij multimedia in je config. scherm. Ik had hetzelfde probleem bij Sin. Net alsof Kwik Kwek & Kwak tegen je lopen te ouwehoeren.
Dat "ff wat lager zetten" van de hardware acceleratie komt er dus op neer dat ie helemaal uit moet voordat het probleem verholpen is....
DirectX 7 voor win2K werkt blijkbaar toch niet optimaal....
DirectX 7 voor win2K werkt blijkbaar toch niet optimaal....
Waarom moet je dan ook zo nodig spellen onder win2k spelen?? Ik draai het ook, maar ik draai er ook nog win98SE naast voor spellen en shit. Win2k is gewoon geen spellen platform...
Pagina: 1