Toon posts:

CS1.3 en maps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan het kloppen dat sommige maps verdwenen zijn in CS1.3, ik heb de retail versie geinstalleert en daarna de update naar 1.3. Maar bijvoorbeeld Tundra heb ik niet, die gaat ie dan downloaden, maar dan doet ie het nog niet, dan zegt ie dat ie /valve/tundra.wad niet kan open. Dat klopt ook, want die heb ik niet. Meerdere mensen met dit probleem? Ow ja, de server was strikerz.net.

Verwijderd

rotterdam en nog enetje is verdwenen inderdaad. Maar tundra niet dacht ik. Voor de retail mensen wordt er weleens wat vergteen ja, zoals met die vegas patch bij 1.1.

Verwijderd

Topicstarter
Maareh, wat doe ik eraan??

Verwijderd

thunder is tog ook weg.. :?

Verwijderd

Thunder en Tundra zitten er gewoon nog in hoor... maar als je een van die maps online speelt download je ze toch automatisch van de server?

Verwijderd

Heb hier ook retail, en heb ook nog gewoon tundra hoor. Bij mij flipte die na de update wel ff toen ik survivor wou spelen op Lan. Ook zo'n .wad file miste die volgens mij..

Maar na een keer connecten met een server die een de_survivor map had lopen, downloadde hij hem gewoon.. :? strange

Verwijderd

Bij mij loopt ie goed.. no prob... nog sneller eigenlijk. Ik heb gewoon HL of CS updates gedaan vanuit CS zelf... heeeel misschien helpt dat.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:21

mulder

ik spuug op het trottoir

http://mappack.lanhost.org/ (Pas op, sommige zijn de nieuwere versie van een map...)

oogjes open, snaveltjes dicht

Pagina: 1