Ik wil in mijn telefoon dus van die blauwe ledjes bouwen, nu mijn vraag: Is er iemand die dat al heeft gedaan?
En kun je dat makkelijk zelf doen?
En kun je dat makkelijk zelf doen?
Verwijderd
Verwijderd
wat vind je zaad om te lezenOp dinsdag 02 oktober 2001 14:01 schreef Tizzwat het volgende:
Ik vind dat maar zaad om te lezen..
Je moet der geloof ik gewoon zelf blauwe ledjes in zetten, maar das kutwerk.
Gokje: een blauw verlicht beeldschermOp dinsdag 02 oktober 2001 14:10 schreef mafiasven het volgende:
wat vind je zaad om te lezen
Verwijderd
kd8 ff iets andersOp dinsdag 02 oktober 2001 14:17 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Gokje: een blauw verlicht beeldscherm
Verwijderd
Verwijderd
Wat koste je dat ??Op dinsdag 02 oktober 2001 16:17 schreef rb338 het volgende:
Ik heb blauw licht in m'n 3310 laten bouwen bij Benelux Computer in het beursgebouw in Eindhoven vorig jaar. Duurt amper 10 minuten
Fototje:
[afbeelding]
9 tientjesOp dinsdag 02 oktober 2001 16:29 schreef Tizzwat het volgende:
[..]
Wat koste je dat ??
Verwijderd
dit jaar waren ze er weerOp dinsdag 02 oktober 2001 16:31 schreef rb338 het volgende:
[..]
9 tientjes
Als je het voor minder/meer doet of zelf doet ookOp dinsdag 02 oktober 2001 18:48 schreef Nippy het volgende:
Owja, nou bedankt in ieder geval.
Die link is trouwens zeker wel handig, met foto's d'r bij enzo!!
Als je dat laat doen dan voor die 100 gulden, dan vervalt je garantie toch?
Ja ik laat het doen voor 65 gulden, en die ledjes bestellen daar ben je zo 50 gulden voor kwijt hoo!Op dinsdag 02 oktober 2001 18:51 schreef rb338 het volgende:
[..]
Als je het voor minder/meer doet of zelf doet ook
Maarja, wat boeit het. Enige wat er meestal kapot gaat is je frontje. De mijne is ook al aardig brak aan het worden, maar die kan je toch los kopen
Ik vind het wel vette afzetterij trouwens, vond 90 gulden al duur en nu hebben ze er 100 van gemaakt. Wat kost het hun? Paar gulden...en ok die stand enzo maar die maken echt wel vette winst
En waar laat je dat dan doen?Op dinsdag 02 oktober 2001 19:23 schreef Nippy het volgende:
[..]
Ja ik laat het doen voor 65 gulden, en die ledjes bestellen daar ben je zo 50 gulden voor kwijt hoo!
Ja bij zo'n gsm zaak. Weet niet precies hoe die heet.Op dinsdag 02 oktober 2001 19:39 schreef T het volgende:
[..]
En waar laat je dat dan doen?
Verwijderd
Jah, maar jij gaat naar zo'n amateur die denkt het te kunnen..Op dinsdag 02 oktober 2001 19:23 schreef Nippy het volgende:
Ja ik laat het doen voor 65 gulden, en die ledjes bestellen daar ben je zo 50 gulden voor kwijt hoo!
Verwijderd
graag gedaanOp dinsdag 02 oktober 2001 18:48 schreef Nippy het volgende:
Owja, nou bedankt in ieder geval.
Die link is trouwens zeker wel handig, met foto's d'r bij enzo!!
Als je dat laat doen dan voor die 100 gulden, dan vervalt je garantie toch?
Verwijderd
En als ze het een keertje vernaaien, dan eist de eigenaar van GSM natuurlijk schadevergoeding, en dat kunnen ze van hun winst makkelijk betalen. Sjah, da's het risico van het vak heOp dinsdag 02 oktober 2001 22:50 schreef mafiasven het volgende:
en tja ze maken er vette winst mee.. maar zou ik ook doen als ik er handeltje in was.. t modden kost nou eenmaal iets
Verwijderd
ja dat bieden ze dan ook.. dat als ze je telefoon vernaaien dat je een nieuwe krijgt.. maar die kans is zow klein dat dit nooit voorkomtOp woensdag 03 oktober 2001 12:50 schreef tjetta het volgende:
[..]
En als ze het een keertje vernaaien, dan eist de eigenaar van GSM natuurlijk schadevergoeding, en dat kunnen ze van hun winst makkelijk betalen. Sjah, da's het risico van het vak he
Blauw scherm vind ik ook fijner, ik zou willen dat ik aan de binnenkant van mijn A300 blauw licht kon bouwen, maar dat gaat volgens mij niet omdat er geen ledjes inzitten (gewoon backlight ofzo)
Verwijderd
Ik zou het doen!
Verwijderd
iemand een leesbril voor rammesOp woensdag 03 oktober 2001 16:32 schreef rammes het volgende:
niemand een link voor de doehetzelver?
Op dinsdag 02 oktober 2001 14:22 schreef mafiasven het volgende:
[..]
kd8 ff iets anders
heeft die zeker nog nooit een blauw display gezien
kwacht nog steeds op t kabeltje zodat ff pic kan maken met digicam van mijn blauwe ledjes
blauw is echt wel 10x duidelijker dan groen.. vooral in t donker dan lijkt blauw net een zaklamp
in de faq staat een link van een site waar instructie staat om ledjes te vervangen bij een 3310 wel een duitse site![]()
Zou eigenlijk wel willen weten wie 't doetOp dinsdag 02 oktober 2001 22:02 schreef Nippy het volgende:
[..]
Ja bij zo'n gsm zaak. Weet niet precies hoe die heet.
Mijn collega bouwt ze in. Voor een 3310 kost het FL.80,-.Op woensdag 03 oktober 2001 17:00 schreef T het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel willen weten wie 't doet
Verwijderd
wat een afzetterOp woensdag 03 oktober 2001 17:19 schreef Gash het volgende:
[..]
Mijn collega bouwt ze in. Voor een 3310 kost het FL.80,-.
Hij heeft er echt al tientallen gedaan. Zo ook de blauwe leds op die grote foto hierboven.....
Huh? Afzetter? Een redelijke prijs lijkt mij....Op woensdag 03 oktober 2001 17:20 schreef mafiasven het volgende:
[..]
wat een afzetter![]()
80 piek is redelijke prijs
Verwijderd
smileys niet gezienOp woensdag 03 oktober 2001 22:31 schreef Gash het volgende:
[..]
Huh? Afzetter? Een redelijke prijs lijkt mij....
Dat dacht ik ook!Op woensdag 03 oktober 2001 22:38 schreef mafiasven het volgende:
[..]
smileys niet gezien
ik zou er ook zoveel voor vragen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq