Zie http://www.gamers.nl/nieuws/9852 . Dit wordt natuurlijk smullen. Beste adventure game (met DoD) wordt vervolgd. :9~:9~:9~ x 999.
max 2
die is er toch al lang
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Heeeeel vet! Dit wordt de kaskraker van 2002/2003/... (
)
Hij moet op de PC uitkomen, dit soort spellen zijn gewoon gemaakt voor een PC...
Hij moet op de PC uitkomen, dit soort spellen zijn gewoon gemaakt voor een PC...
En nu maar hopen dat ze zich niet, zoals alle spellen tegenwoordig, volledig richten op de nieuwste 3d graphics multibumpmap dynamic lightning real physics engine, maar zich weer lekker met inhoud, diepgang en gameplay bezig gaan houden! (Sam & Max hit the road ruleerde bij de weg!)
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
en toch heb ik hem hier liggenOp maandag 01 oktober 2001 20:30 schreef spoooky het volgende:
Na 5 keer is ie nog steeds niet grappig hoor
Ik gok erop dat ze een 3d engine ala jet-set radio gaan gebruiken...
www.avpnews.com
Chucky lekker je aantal posts omhoog aan het werken >:)(Jep GoT is weer brak vandaag
)
en chucky Sam & Max 2
Dan mag jij me die eens ergens op internet laten zien, want die is er toch echt niet.
Jeetje dacht dat er wel meer mensen geintereseerd waren hier op tweakers in vervolg van zo'n meesterlijke adverture
en chucky Sam & Max 2
Jeetje dacht dat er wel meer mensen geintereseerd waren hier op tweakers in vervolg van zo'n meesterlijke adverture
tuurlijkOp maandag 01 oktober 2001 22:31 schreef Albinoraptor het volgende:
Chucky lekker je aantal posts omhoog aan het werken >:)(Jep GoT is weer brak vandaag)
en chucky Sam & Max 2Dan mag jij me die eens ergens op internet laten zien, want die is er toch echt niet.
http://www.interplay.com/max2/home.html
AArgh dat kut spel.Op maandag 01 oktober 2001 22:37 schreef chucky666 het volgende:
[..]
tuurlijk
You're nuts.
dat is max2 het gaat hier om Sam & Max 2Op maandag 01 oktober 2001 22:37 schreef chucky666 het volgende:
[..]
tuurlijk
Ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien.
39
Verwijderd
Lijkt me ook errug lachuh..
Hoop wel dat ze het lekker 2d houden.. dat vinnik toch het mooiste met dat soort adventures (mi 3 vinnik daarom ook veel leuker dan 4 ) ...
Hoop wel dat ze het lekker 2d houden.. dat vinnik toch het mooiste met dat soort adventures (mi 3 vinnik daarom ook veel leuker dan 4 ) ...
Hmm Sam & Max heb ik alleen ooit bij een vriend gezien en nooit gespeelt (slecht he
). Maar klinkt wel kewl.
Oh btw, ik heb even wat posts verwijderd waarvan 5 van meneer Chucky
Daar heb ik maar 1 ding op te zeggen, jij KNUPPELOp dinsdag 02 oktober 2001 09:45 schreef IceStorm het volgende:
Hmm Sam & Max heb ik alleen ooit bij een vriend gezien en nooit gespeelt (slecht he). Maar klinkt wel kewl.
En nog wel mod van Spielerij, shame on you.
Sam & Max is echt cool!! Vooral die humor was echt top!
Weer een spel om me op te verheugen!
Weer een spel om me op te verheugen!
Heb hem toen nog een keer uitgespeeld op me 386, was echt een super spel, ik hoop alleen dat ze het niet helemaal in het 3d gaan maken enzow maar dat ze het in de oude 2d stijl houden. Day ot the tentacle was ook koel, maar vond max dus echt wel bruter. De goeie oude tijd
| I've got permission to color outside the lines |
Pfff, mij een beetje lekker maken...
Zou wel cool zijn. Of uberhaupt weer eens een goed adventure, daar zijn er al veel te weinig van.
Zou wel cool zijn. Of uberhaupt weer eens een goed adventure, daar zijn er al veel te weinig van.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Serious Sam is al aangekondigd dus dat is niets nieuws meerOp dinsdag 02 oktober 2001 12:09 schreef Netrab het volgende:
Serious Sam 2 & Max Payne 2????
Verwijderd
Joy, joy, happy, happy...als dat eens waar mocht zijn.
Kost me dan wel mijn nachtrust, maar ja...dat heb ik ervoor over.
Kost me dan wel mijn nachtrust, maar ja...dat heb ik ervoor over.
Sam & Max was idd heel koel..
(net zoals veel andere Lucasarts adventures)
Ik wacht dan ook met spanning op dit vervolg!
*edit*
post #500 !!
Ik wacht dan ook met spanning op dit vervolg!
*edit*
post #500 !!
#
Verwijderd
Hmm, weet iemand hoe je Sam en Max aan de praat krijgt onder win2k?
Ik wil het nl. wel weer eens spelen, maar ik heb geen zin om een dos systeempje in elkaar te zetten of met bootdisk oid te gaan werken.
[edit]
Wat een grappenmakers...
nou, dan maar w8n op de GBA versie voor onderweg
Ik wil het nl. wel weer eens spelen, maar ik heb geen zin om een dos systeempje in elkaar te zetten of met bootdisk oid te gaan werken.
[edit]
Damn, alleen next-gen consoles?Sam & Max?
Let's keep this short and simple. Yes, we're working on an action adventure Sam & Max game (for next gen consoles). We're working directly with it's creator Steve Purcell and have been talking to various publishers about the project.
Check out some artwork:
Wat een grappenmakers...
nou, dan maar w8n op de GBA versie voor onderweg
Verwijderd
WTF? Geen action-adventure please! Doe mij maar een simpel Point 'n' click adventure zoals in de goeie ouwe tijd van Day Of The Tentacle, Monkey Island en Sam & Max! Met lichtelijk betere graphics, natuurlijk.
Ik zie de actie al voor me met die 2Op dinsdag 02 oktober 2001 22:03 schreef tjikkunjr het volgende:
WTF? Geen action-adventure please! Doe mij maar een simpel Point 'n' click adventure zoals in de goeie ouwe tijd van Day Of The Tentacle, Monkey Island en Sam & Max! Met lichtelijk betere graphics, natuurlijk.
Sam & Max dat brengt herinneringen naar boven 
Ben ook erg benieuwd.
Ben ook erg benieuwd.
tegenwoordig zijn er hele goeie 3d-cartoon renderstyles, al moeten ze dan ik weet niet hoeveel poly's gebruiken om ze er een beetje fatsoenlijk eruit te laten zien.Op dinsdag 02 oktober 2001 11:10 schreef Genotix het volgende:
Heb hem toen nog een keer uitgespeeld op me 386, was echt een super spel, ik hoop alleen dat ze het niet helemaal in het 3d gaan maken enzow maar dat ze het in de oude 2d stijl houden. Day ot the tentacle was ook koel, maar vond max dus echt wel bruter. De goeie oude tijd
*kan haast niet wachten op een nieuwe "grijp-kat-in-keel-om-aanwijzing-te-vinden"-move te zien*
www.avpnews.com
dit MEEEEEEEEEEEEEEEEEEN je niet!!!!!!!!!!!!!!!
YEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat komt dit onverwachts zeg............heb alleen de topictitel gelezen en toen MOEST ik gewoon replyen.............als er toch op dit spel een vervolg komt hey................ten eerste suuuuuuuuuper wat het spel betreft en ten tweede denk ik dat dit ook goed is voor de adventure in het algemeen: het genre adventure leeft dus toch nog!!!!!!!!!!!!!! WOW wat doet me dit goed om te horen
YEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat komt dit onverwachts zeg............heb alleen de topictitel gelezen en toen MOEST ik gewoon replyen.............als er toch op dit spel een vervolg komt hey................ten eerste suuuuuuuuuper wat het spel betreft en ten tweede denk ik dat dit ook goed is voor de adventure in het algemeen: het genre adventure leeft dus toch nog!!!!!!!!!!!!!! WOW wat doet me dit goed om te horen
PIII 800@804 Mhz
oke........ik ben lichtelijk bekomen dus nu probeer ik een fatsoenlijke reply:
1. dit spel MOET op de PC uitkomen, maar zo dom zal lucasarts toch niet zijn om dat niet te doen.....
2. zoals al eerder gezegd: de graphics bij dit soort spel is van het 'minste' belang, het gaat vooral om de verhaallijn en gameplay.......iets wat ze de laatste tijd wel eens willen vergeten
3. dat 'action-adventure' zint me ook al niet, laat het maar lekker eenvoudig point-and-click blijven......
4. ik neem aan dat het wel draait op een P3 800 anders gaan ze er wel heel wat extreems van maken
1. dit spel MOET op de PC uitkomen, maar zo dom zal lucasarts toch niet zijn om dat niet te doen.....
2. zoals al eerder gezegd: de graphics bij dit soort spel is van het 'minste' belang, het gaat vooral om de verhaallijn en gameplay.......iets wat ze de laatste tijd wel eens willen vergeten
3. dat 'action-adventure' zint me ook al niet, laat het maar lekker eenvoudig point-and-click blijven......
4. ik neem aan dat het wel draait op een P3 800 anders gaan ze er wel heel wat extreems van maken
PIII 800@804 Mhz
hoeeee, Yeahhhh.
Alleen maar beter.
Alleen maar beter.
Verwijderd
Van mij mag 'ie er net zo uitzien als het origineel: zelfde graphics, zelfde interface, perfect gewoon. Zolang het maar helemaal doorspekt is met dezelfde humor kan het me eigenlijk niet veel schelen hoe het eruit ziet. Ik heb de eerste nog steeds (in zo'n kartonnen doosje, inclusief couloring book! Wow, volgens mij is die geld waard). Ik moet wel zeggen dat de puzzels zo belachelijk heerlijk vergezocht lollig waren, dat ik het spel zonder walkthrough nooit was doorgekomen. Maar zelfs mét walkthrough was het een waar genoegen!
Verwijderd
Amen!!!Op woensdag 03 oktober 2001 09:12 schreef hellogoodbye het volgende:
Van mij mag 'ie er net zo uitzien als het origineel: zelfde graphics, zelfde interface, perfect gewoon. Zolang het maar helemaal doorspekt is met dezelfde humor kan het me eigenlijk niet veel schelen hoe het eruit ziet. Ik heb de eerste nog steeds (in zo'n kartonnen doosje, inclusief couloring book! Wow, volgens mij is die geld waard). Ik moet wel zeggen dat de puzzels zo belachelijk heerlijk vergezocht lollig waren, dat ik het spel zonder walkthrough nooit was doorgekomen. Maar zelfs mét walkthrough was het een waar genoegen!
Maar ik las dat het voor een de consoles zou komen... En dat wordt dan vast een of andere 3D action adventure oid... Zal er vast naast zitten so don't correct me if I'm wrong
Maar iig... JAAHOO!!! Max rules..
ik heb m nog zonder walkthrough uitgespeeld..... op de 1 of andere manier heb ik altijd door wat ze willen bij lucasartsOp woensdag 03 oktober 2001 09:12 schreef hellogoodbye het volgende:
en hij mag inderdaad precies hetzelfde uitzien voor mij, alleen ze mogen wat anti aliasing gebruiken zodat de blokjes wat minder zijn.....
PIII 800@804 Mhz
Nou moeten ze daar bij LucasArts idd niet te fout gaan maken die ze bij Indiana Jones hebben gemaakt.......
Fate of Atlantis; errug cool, maar die nieuwe... Infernal Machine (?), volgens mij is daar echt geen reet aan.
Lekker 2d houwen... en dan gewoon om het jaar een nieuwe Sam & Max uitbrengen.
Ik hoop dat er ooit nog een keer een 2d Indy uitkomt. (gebeurt toch niet, ik weet het
Fate of Atlantis; errug cool, maar die nieuwe... Infernal Machine (?), volgens mij is daar echt geen reet aan.
Ik hoop dat er ooit nog een keer een 2d Indy uitkomt. (gebeurt toch niet, ik weet het
Inderdaad, wat heb ik dubbel gelegen toen ik die actie voor het eerst zag!!!Op woensdag 03 oktober 2001 00:10 schreef skullsplitter het volgende:
[..]
*kan haast niet wachten op een nieuwe "grijp-kat-in-keel-om-aanwijzing-te-vinden"-move te zien*
l33t
ik vind de humor echt goed...
als de engine al een beetje is zoals Grim Fadango dan ben ik al dik tevreden.. (zal nog wel stukken beter zijn dan dat)
ik vind de humor echt goed...
als de engine al een beetje is zoals Grim Fadango dan ben ik al dik tevreden.. (zal nog wel stukken beter zijn dan dat)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
als ik t goed heb, heeft LucasArts helemaal niks te maken met dit 2e deelOp zondag 07 oktober 2001 03:11 schreef jxjcs het volgende:
Nou moeten ze daar bij LucasArts idd niet te fout gaan maken die ze bij Indiana Jones hebben gemaakt.......
PIII 800@804 Mhz
Mmmm...., da's wel minder inderdaad,.. LA is goed in adventuresOp zondag 07 oktober 2001 19:31 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
als ik t goed heb, heeft LucasArts helemaal niks te maken met dit 2e deeldat is dan zeker minder, maar de 'bedenker' van sam&max werkt wel mee dus dan zit het toch wel goed (hoop ik)....
Laten we het beste hopen...
==================================
(Sam)
READ MY LIPS!:
I..... CAN'T..... PICK..... THAT.... UP!!
==================================
HAHAHAHAHAHAHA!!!............
Pagina: 1