>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
wat zegt ie als je de hardware check doet van de halflife voice setup? Daarnaast misschien al een oplossing. Gek genoeg heb ik via rogerwilco in kunnenstellen geen gebruik te maken van het primaire geluidsaansturing, maar die van mn geluidskaartje (aureal vortex sound
). Dus misschien dat ff proberen. daarnaast nog een raar feitje. mn box van mn mic in de volume control in controlpanel is uitgeschakeld, maar hij doet het daardoor wel 
Hopelijk heb je er wat aan.
Hopelijk heb je er wat aan.
Bij de hardware check zijn er geen problemen, als ik dan wat in de mic zeg, hoor ik mezelf gewoon goed.
Kan het er misschien aan liggen dat ik achter een proxy zit?
Kan soms ook geen bestanden ontvangen of versturen via bijvoorbeeld messenger.
Kan het er misschien aan liggen dat ik achter een proxy zit?
Kan soms ook geen bestanden ontvangen of versturen via bijvoorbeeld messenger.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Best moeilijk hè, zo'n browser...Op dinsdag 02 oktober 2001 11:24 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:
[edit]
fijn he, pagina verlopen, maar wel posten
Verwijderd
ik denk dat heel veel mensen dit probleem hebben want een vriend van mij heeft dat namelijk ook en geen idee hoe dat komt
BTW dat probleem ligt eerder bij hun dan bij jou, zij komen niet door.
oogjes open, snaveltjes dicht
Maar goed hij had een punt!Op dinsdag 02 oktober 2001 11:49 schreef Hu9o het volgende:
[..]
Best moeilijk hè, zo'n browser...
Het probleem was in mijn geval dat ik A3D uit moest zetten, om goed geluid te krijgen.
edit: typo
edit: typo
Pagina: 1