Toon posts:

Siemens weer aan het scheuren!:((

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een paar maanden ging mijn Siemens C35I scheuren bij het zilveren randje om het display. Ik heb hem toen naar de Primafoon gebracht en heb na twee weken kwijt te zijn een nieuwe gekregen. Nu heb ik deze weer een paar weken en gebeurt er weer hetzelfde. Ik heb hem netjes in zo'n lederen hoesje en is hij is niet gevallen of gestoten. Wat moet ik nu? :(

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-03 11:50

Martijn02

/* No Comment */

Weer wegbrengen? :?

Je laat je toch niet afschepen met iets wat niet goed is. (of scheurt het bij iedereen?)

Verwijderd

Ik heb mijn siemens nu meer dan een jaar, nog nooit last gehad. Zou hem weer terug brengen ja!!

Verwijderd

bekend probleem.. sommige siemens gebruikers hebben hier last van en anderen niet.. ik heb er zelf ook nooit last van gehad.. je moet je phone gewoon weer terugbrengen weer nieuwe vragen :)

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

kennis van mij heeft er ook last van gehad toen dat telefoontje net uit was (dus nog heel duur), en heeft geen nieuwe gekregen. Consumentenbond erbij gehaald, en toen wel. Maar toen had hij zelf al weer een nieuwe gekocht :(

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nooit last van :)

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik geen ander model kunnen krijgen. ik heb echt genoeg van die scheurende C35I telefoons

Verwijderd

ander model krijg je zeker niet.. wat ik zou doen neem een nieuwe c35.. en vervang gewoon t frontje in een grijze >:)
en dan blauwe ledjes :9~

Verwijderd

Ik weet ook waar dat probleem aan ligt, dat gebeurt als je de C35 in je broekzak draagt, dan komt er druk op de boven en onderkant van de telefoon en gaat de verf scheuren

Verwijderd

lijkt me beetje bull...
niet iedereen heeft er last van ook al dragen ze die in hun broekzak..
Pagina: 1