nieuwe Intel boxed cooler

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik bedoel dus de p4 stijl cooler. bij de celerons van tegenwoordig leveren ze zoiets dergelijks ook.

wij houden op de zaak weleens zo'n cooler over omdat hij op sommige moederborden niet lekker past. nu heb ik er 1 op mijn athlon geschroefd. het is een verademing. stil en koel. dat is echt een pluspunt van Intel.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Op maandag 01 oktober 2001 19:40 schreef smvs het volgende:
ik bedoel dus de p4 stijl cooler. bij de celerons van tegenwoordig leveren ze zoiets dergelijks ook.

wij houden op de zaak weleens zo'n cooler over omdat hij op sommige moederborden niet lekker past. nu heb ik er 1 op mijn athlon geschroefd. het is een verademing. stil en koel. dat is echt een pluspunt van Intel.
Jij bedoelt diegene die bij de 478 pins P4 zit, die is idd errug kewl. Ik kijk of ik er binnenkort ook 1 van mijn werk kan regelen, en dan ff kijken oftie op mijn athlon past.

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 20:42 schreef Da Joker het volgende:

[..]

Jij bedoelt diegene die bij de 478 pins P4 zit, die is idd errug kewl. Ik kijk of ik er binnenkort ook 1 van mijn werk kan regelen, en dan ff kijken oftie op mijn athlon past.
enig idee hoeveel rpm ie is :?

Verwijderd

bedoel je nou de p3/celeron versie of de p4 versie? ik ben iig errug te spreken over de p3/celeron versie, bigass heatsink, en een heeel makkelijke bevestiging. rpm weet ik zo 1 2 3 niet, die pc staat beneden ;)