Ik ben op zoek naar Voice conferencing programma's zoals Roger Wilco, Voor een test op gamer.nl. En wat vinden jullie de beste?
Netmeeting?
Roger wilco werkt wel aarig al is de kwaliteit niet super. BattleCom klinkt beter alleen werkt het niet met dx3, dus niet in NT
Roger wilco werkt wel aarig al is de kwaliteit niet super. BattleCom klinkt beter alleen werkt het niet met dx3, dus niet in NT
Het gaat dus duidelijk om zulke programma's voor tijdens het gamen. Daar is netmeeting denk ik niet erg geschikt voor. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar toch lijkt mij dat niet het best.
BattleCom, RW en TeamSound kennen we, maar zijn er nog meer? En hoe noem je ze nou eigenlijk?
BattleCom, RW en TeamSound kennen we, maar zijn er nog meer? En hoe noem je ze nou eigenlijk?
heb horen zeggen dat BattleCom de best geluids-kwaliteit heeft...heb RW met kameraad uit de buurt geprobeerd...werkte perfect...heel goed te verstaan..heb BC nog niet geprobeerd.
Maar het lagged wel een beetje
en dat is jammer
Maar het lagged wel een beetje
Waar kunnen we de resultaten zien? Ben erg benieuwd!!
Verwijderd
Ik gebruik met het gamen Qtalka,werkt uitstekend, perfecte geluidskwaleit....
MIJN TIP: Qtalka
MIJN TIP: Qtalka
Aangezien we nu nog geen onderzoek hebben gedaan zal het nog wel een tijdje duren voordat we de resultaten hebben. Ik hoop binen 3 weken...
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Teamsound lijkt mij zo 1,2,3 wel goed hoor. Moet het nog wel in de practijk brengen, maar ken niemand die het heeft.
Pagina: 1