Toon posts:

Roger wilco en deregelijke

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar Voice conferencing programma's zoals Roger Wilco, Voor een test op gamer.nl. En wat vinden jullie de beste?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Netmeeting?

Roger wilco werkt wel aarig al is de kwaliteit niet super. BattleCom klinkt beter alleen werkt het niet met dx3, dus niet in NT :'(

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus duidelijk om zulke programma's voor tijdens het gamen. Daar is netmeeting denk ik niet erg geschikt voor. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar toch lijkt mij dat niet het best.

BattleCom, RW en TeamSound kennen we, maar zijn er nog meer? En hoe noem je ze nou eigenlijk?

Verwijderd

Buddyphone :9

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-02 22:50
heb horen zeggen dat BattleCom de best geluids-kwaliteit heeft...heb RW met kameraad uit de buurt geprobeerd...werkte perfect...heel goed te verstaan..heb BC nog niet geprobeerd.
Maar het lagged wel een beetje :( en dat is jammer

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Waar kunnen we de resultaten zien? Ben erg benieuwd!!

Verwijderd

Ik gebruik met het gamen Qtalka,werkt uitstekend, perfecte geluidskwaleit....

MIJN TIP: Qtalka

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien we nu nog geen onderzoek hebben gedaan zal het nog wel een tijdje duren voordat we de resultaten hebben. Ik hoop binen 3 weken...

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

www.teamsound.com

werkt heel goed, alleen achter een proxy geeft me nog wat problemen..

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Teamsound lijkt mij zo 1,2,3 wel goed hoor. Moet het nog wel in de practijk brengen, maar ken niemand die het heeft. :'(
Pagina: 1