Toon posts:

king pin, begin van het spel.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik speel king pin nu al een half jaar, geen probleem dus, maar in het begin als je nog bij die wapenhandelaar bent, kom ik er niet uit. dus kortom wat is de eerste actie die je moet doen om verder te komen?

Verwijderd

Onschuldige (of schuldige) mensen in elkaar timmeren voor geld. Of de coil zoeken. Deze ligt in het grote pakhuis. Het is mogelijk om daar te komen zonder wapen. Deze coil inruilen tegen een wapen en voila een gratis wapen.
Ik hoop dat je dit bedoeld.
Suc7

Verwijderd

Gewoon eerst naar die wapenhandelaar gaan. Daar krijg je de opdracht een pakje(?) te zoeken in een warehouse, in ruil voor een wapen.

Ga naar die warehouse (bij wapenhandel links, weer links en dan rechts), voor je rechts gaat eerst wachten tot de TV harder gaat qua geluid. Dan gaan de gansters TV kijken, jij sneakt naar de 2e laaddeur aan je linker hand en gaat dat pakketje zoeken.

Pakketje gevonden, daarna afgeven en je heb een gun. Dan een paar gansters knallen bij de "tunnel". (bij de wapenhandel rechtdoor en naar rechts). Daarna de sewers door en je ziet zelf wel verder.

Zoek anders ff een walkthrough op I'net.

Verwijderd

De walkthrough stond nog in mijn favo's:
http://www.gamespot.com/guides/kingpin_gg/

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 22:15
huh hoe ben je daar voor bij gekomen dan, als je het niet via de legale manier hebt gedaan, en hem dan nog een half jaar spelen. :?

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Als het goed is hoor je op de achtergrond een wedstrijd op een radio of tv. Wanneer er wordt "getoeterd" of gejuicht rennen die 2 bewakers naar de tv of radio toe. Dan kan je snel naar binnen sneaken.
Pagina: 1