Ik ga binnenkort een curus internet geven aan mijn pa, een oom en een tante en nog een vierde persoon.
Zoals je al raad zijn het bijna volledige newbies.
Ik heb ze nu per e-mail vragen laten stellen en aan de hand daarvan begin ik hiermee.
- vragen als hoe sla ik een plaatje op, waar sla ik die op, hoe maak ik een e-mail wat geiniger, waar kan ik leuke progjes/plaatjes downloaden.
- hoe werkt een zoekmachine
- hoe download ik mp3 (wordt met Morpeus)
- hoe download ik uberhaupt iets
- ook veel algemene vragen over computers
Voordat dit allemaal is uitgelegd ben ik vast al wat uurtjes verder, maar heeft iemand nog meer leuke suggesties.
bv een nederlandstalige newbie uitleg over internet op het web of wat leuke sites of een geinig forum voor ouderen (laat ze dit maar niet lezen
)
Zoals je al raad zijn het bijna volledige newbies.
Ik heb ze nu per e-mail vragen laten stellen en aan de hand daarvan begin ik hiermee.
- vragen als hoe sla ik een plaatje op, waar sla ik die op, hoe maak ik een e-mail wat geiniger, waar kan ik leuke progjes/plaatjes downloaden.
- hoe werkt een zoekmachine
- hoe download ik mp3 (wordt met Morpeus)
- hoe download ik uberhaupt iets
- ook veel algemene vragen over computers
Voordat dit allemaal is uitgelegd ben ik vast al wat uurtjes verder, maar heeft iemand nog meer leuke suggesties.
bv een nederlandstalige newbie uitleg over internet op het web of wat leuke sites of een geinig forum voor ouderen (laat ze dit maar niet lezen