World Football Manager 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Zijn er meer mensen (voetballiefhebbers) die dit spelen ?

heeft iemand goeie tips voor welke spelers te kopen ? of cheats ?

Let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Niemand ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het net gekocht, maar nog niet gespeeld. Het principe lijkt mij gelijk aan deel 1. Niet te veel wijzigen aan je basisteam. Continue dezelfde opstelling handhaven bv. 4-4-2 of 3-4-3.
Een speler die terug is van een blessure niet meteen weer inzetten, maar nog een wedstrijd of 2 laten rusten. En jeugdspelers in je selectie opnemen kan nooit kwaad, liefst een contract van 5, 6 jaar geven.

Nog een waarschuwing: na installatie van FWM 2000, kreeg ik het eerste deel van serie FWM niet meer aan de praat.

Groet,

Salix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Hey tanx voor de tips Salix, ik dacht al, er moet toch iemand zijn die dit speelt, vindt het namelijk beter dan CM3 enzo...want die laadtijden bij CM3 zijn echt sjit.

Anyways, weet je misschien nog sites die op WFM gericht zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een review te vinden op: www.gamez.nl

Zoek maar onder co adriaanse in het review blokje onderaan de startpage.

Daar wordt je in ieder geval doorverwezen naar een andere pagina.

Groet,

Salix

Sorry voor de mensen van www.gamer.nl ik heb natuurlijk eerst bij jullie gekeken, maar niets gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
==Kick==

Weet iemand of er ook updates zijn voor dit spel. Mijn broertje speelt het en ik heb ff gezocht maar kan er verder zo goed als nix over vinden.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had het vroeger gedownload en ik heb me er helemaal suf mee gespeeld, tot ik besefte dat je weinig terugkrijgt voor al je pijn en moeite ;( maar verder best een lekker spelletje hoor. wel makkelijk te winnen, dikwijls kampioen geworden met Barça met een half reserveteam (de rest had rood of was geblesseerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Mijn broertje speelt bijna nix anders, maar ik ben bang dat er geen updates van zijn. Ik ben een tijd aan het zoeken geweest en die officiele sites zijn allemaal down.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Pagina: 1