Verwijderd
je gebruikt zeker adsl met NAT?? Als dit zo is dan loopt je NAT buffer vol... dan krijg je dit soort dingen
Ok dit is geen oplossing voor je probleem, maar je zou www.udpsoft.com/eye kunnen proberen, ik vind het echt veel handiger werken dan dat ingame programma.
p.s. 1000ste post
p.s. 1000ste post
hoe bedoel je reageren niet?
veranderen de 'eigenschappen' niet, zoals aantal spelers aanwezig?
of zijn er minder servers in je lijst?
veranderen de 'eigenschappen' niet, zoals aantal spelers aanwezig?
of zijn er minder servers in je lijst?
Toevallig een "filter" aanstaan (show favorites only) ???
Old school gamer met een lag en een traan.
Nee komt door dat NAT verhaal.
Je gebruikt Winroute ?
Je gebruikt Winroute ?
welk NAT verhaal?Op maandag 29 april 2002 12:54 schreef M@NIC het volgende:
Nee komt door dat NAT verhaal.
Je gebruikt Winroute ?
iets duidelijker mag in dit topic ook wel
hoeze is dit een probleem van adsl? mij gebeurd dit nooit, btw als je filtert is het dan niet logisch dta er minder zijn dan daarvoor, het is dan ook een filter
jep
Verwijderd
is idd veel handiger om een apart progje te nemen. ik zelf heb gamebrowser, kan je ook gelijk zien wat de nicks van de spelers zijn. heb em hier staan: GameBrowser
Je kunt ook HLSW gebruiken. Dit programma heeft veel opties en ook veel opties voor de RCON gebruikertjesOp maandag 29 april 2002 15:23 schreef Phruster het volgende:
is idd veel handiger om een apart progje te nemen. ik zelf heb gamebrowser, kan je ook gelijk zien wat de nicks van de spelers zijn. heb em hier staan: GameBrowser
van die aparte browsers heb je er zo veel,
dan kun je nog het beste The All Seeing Eye gebruiken,
maar dat lost zijn HL/CS probleem niet op
dan kun je nog het beste The All Seeing Eye gebruiken,
maar dat lost zijn HL/CS probleem niet op
of je hebt gewoon get server list gedaan, ooit is en de helft van die servers staan alweer uit omdat je er helemaal geen filter op had, en het bv test server's waren 
beter is het idd om 1 van boven genoemde progies te gebruiken, zelf gebruik ik gamespy 3d al zinds begin CS, werkt echt perfect
beter is het idd om 1 van boven genoemde progies te gebruiken, zelf gebruik ik gamespy 3d al zinds begin CS, werkt echt perfect
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
HLSW is handiger voor rcon gebruikers....Anders kun je veel beter The Eye gebruiken...Kun je heel makkelijk buddies toevoegen...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Zoals KAR zei...iets verder in dit topic kijken mag ook welOp maandag 29 april 2002 13:07 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
welk NAT verhaal?
iets duidelijker mag in dit topic ook wel
Z'n NAT buffer zal vast wel vol lopen.
Zoek ff een fix voor je internet verdeel proggie, als je die gebruikt.
ehm dude... check jij es het hele topicOp vrijdag 03 mei 2002 16:27 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Zoals KAR zei...iets verder in dit topic kijken mag ook wel
ik ben namelijk niet degene met een CS/HL probleem, laat staan dat ik de topicstarter ben
Verwijderd
heheh, ik d8 een ander nat verhaalOp vrijdag 03 mei 2002 16:27 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Zoals KAR zei...iets verder in dit topic kijken mag ook wel
Pagina: 1