Het is misschien f*cking warez, maar ik MOET het weten. Waar kan ik een autobot downloaden voor Unreal Tournament? bvd
Ja dat vraag ik me ook wel eens af. Volgens mij kun je het beste lid worden van bepaalde clan's, want die hebben meestal wel aim/elfbot's voor je als je het perse wilt.
De SLY clan is van horen en zien een clan met veel elfbot luitjes...
Maarre als je em echt serieus gaat gebruiken ben je well een echte LAMER!!!!!
De SLY clan is van horen en zien een clan met veel elfbot luitjes...
Maarre als je em echt serieus gaat gebruiken ben je well een echte LAMER!!!!!
Een autobot? Als in aimbot? Als in 'ik ben een ongelovelijk zieligerd die online niks kan presteren dus neem ik een bot die voor mij schiet-bot'?
Als je dat zoekt heb je pech en anders mag je het iets beter uitleggen
Als je dat zoekt heb je pech en anders mag je het iets beter uitleggen
Verwijderd
De hele lol is toch juist om zelf raak te schieten? 
Anders kun je net zo goed met iemand meekijken...
Anders kun je net zo goed met iemand meekijken...
Verwijderd
jonge, ik heb het 1 keer geprobeerd, een aimbot en der is geen hol aan, kan ik je vertellen...
Op maandag 01 oktober 2001 18:52 schreef MarkyB het volgende:
Het is misschien f*cking warez, maar ik MOET het weten. Waar kan ik een autobot downloaden voor Unreal Tournament? bvd
SLOTJE!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
je wilt winnen met en aimbot ????? dit is geen ****** warez maar dit is vragen om een cheat !!!!!Op maandag 01 oktober 2001 18:52 schreef MarkyB het volgende:
-->No skill dus
LOSER !!!!!!!!!
Je gaat toch ook geen Need for Speed online spelen met Cruise Control
Soms verdenk ik tijdens het spelen ook een aantal mensen van het gebruik van dergelijke bots. Als ze bijvoorbeeld 8 mensen (!!) achtereen een 'headshot' schieten. En continue 'on a rampage' zijn. Er zijn in ieder geval mensen bij die zijn ongelooflijk goed (dat zie je aan het bewegen etc.), maar er zijn er helaas ook die cheaten!!!
"The fastest code, is the code that is never called."
Verwijderd
Lijkt me dus echt geen drol aan... 
De mensen nemen je niet eens meer serieus dan, want je ziet het meteen als iemand een aimbot gebruikt, VOORAL in UT. uiteindelijk verpest je je imago alleen maar (duh..)
De mensen nemen je niet eens meer serieus dan, want je ziet het meteen als iemand een aimbot gebruikt, VOORAL in UT. uiteindelijk verpest je je imago alleen maar (duh..)
Zal wel zo'n "Transformer"-skin zijnOp maandag 01 oktober 2001 19:02 schreef Aspi het volgende:
Of bedoel je zo een robot die kan veranderen in een auto
C:\>_
Iemand die om AIMBOT vraagt (of gebruikt) zou eigenlijk verbannen moeten worden op elke UT server die On-Line is.
Erg sneu kerel....
Erg sneu kerel....
Whoehahahaha (sorry), damn zoekt er dan niemand meer op het internet. www.google.com en dan tikken: aimbot.
Bla bla bla ding downloaden, beetje klooien en voila a lamer is born. Gelukkig worden die server steeds beter beveiligd tegen aimbots. Je moet wel een brede rug hebben (olifant) want ze schelden je verrot. Ik doe ook mee. Oja waarschuwing als je op een 'verkeerde server' komt en je activeerd je aimbot, dan komt er te staan: i'am cheating i'am using an aimbot.
Dan sta je voor lul.
Als je wil cheaten doe het offline - console (~) and dan GOD invoeren. Ben je er ook, val je niemand lastig.
Ik heb gezegd. (k)Uch
Bla bla bla ding downloaden, beetje klooien en voila a lamer is born. Gelukkig worden die server steeds beter beveiligd tegen aimbots. Je moet wel een brede rug hebben (olifant) want ze schelden je verrot. Ik doe ook mee. Oja waarschuwing als je op een 'verkeerde server' komt en je activeerd je aimbot, dan komt er te staan: i'am cheating i'am using an aimbot.
Dan sta je voor lul.
Als je wil cheaten doe het offline - console (~) and dan GOD invoeren. Ben je er ook, val je niemand lastig.
Ik heb gezegd. (k)Uch
door aimbots en bende gaat de hele gaming scene nog es dood
Aimbots zijn lame en ik kots op iedereen die et gebruikt of ooit heeft gebruikt
Als je een aimbot tegen een aimbot laat spelen, wat krijgen we dan?
O ja, mag wel een slotje op hiero
Verwijderd
Degene met de snelste triggervingertjes wintOp dinsdag 02 oktober 2001 22:46 schreef terw_dan het volgende:
Als je een aimbot tegen een aimbot laat spelen, wat krijgen we dan?
He bah, geef mij maar liever Optimus Prime ipv deze koekwaus Ultra MagnusOp dinsdag 02 oktober 2001 11:11 schreef Gio het volgende:
[niet origineel mode] Hier, een autobot voor je [/niet origineel mode]
[afbeelding]
C:\>_
Verwijderd
Nog steeds gefrustreerd door al die Headshots van me primal?? hehehe goeie ouwe tijdOp dinsdag 02 oktober 2001 09:10 schreef Primal het volgende:
Soms verdenk ik tijdens het spelen ook een aantal mensen van het gebruik van dergelijke bots. Als ze bijvoorbeeld 8 mensen (!!) achtereen een 'headshot' schieten. En continue 'on a rampage' zijn. Er zijn in ieder geval mensen bij die zijn ongelooflijk goed (dat zie je aan het bewegen etc.), maar er zijn er helaas ook die cheaten!!!
Whahahaha!!Op woensdag 03 oktober 2001 00:54 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd door al die Headshots van me primal?? hehehe goeie ouwe tijdspeel nu alleen nog maar instagib eigenlijk
Ok, khad het wel moeilijk, maar kan me ook wel games herinneren waarin jij niet eens aan te pas kwam!
Speelde laatst trouwens ook eens instagib, maar da's niks voor mij.
Verwijderd
Klopt...games in maps waar geen Sniper rifle lagOp woensdag 03 oktober 2001 09:13 schreef Primal het volgende:
[..]
Whahahaha!!
Ok, khad het wel moeilijk, maar kan me ook wel games herinneren waarin jij niet eens aan te pas kwam!
Speelde laatst trouwens ook eens instagib, maar da's niks voor mij.
Instagib is goed man! Je moet alleen een beetje goed mikken!
Niet vechten jullie.. ik win tochOp woensdag 03 oktober 2001 11:54 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Klopt...games in maps waar geen Sniper rifle lag![]()
Instagib is goed man! Je moet alleen een beetje goed mikken!
Muhahahaha! "You s#ck!"Op woensdag 03 oktober 2001 12:12 schreef remulus het volgende:
[..]
Niet vechten jullie.. ik win toch
Verwijderd
ja sorry, kon zo snel even geen mooi plaatje vinden van optimus prime, dus deze moest maar even doenOp woensdag 03 oktober 2001 00:44 schreef vinnie_van_wham het volgende:
[..]
He bah, geef mij maar liever Optimus Prime ipv deze koekwaus Ultra Magnus
Ach gussie, heb ik deze per ongeluk open gelaten
?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()