Ik wil case-cooling in mijn case gaan bouwen en nu heb veel gelezen over intake en outtake, maar nu ik zo nadenk over die intake; zuigt dit dit niet behoorlijk veel stof aan? En dit is nou juist wat ik dus niet in mijn case wil. Als ik ergens hekel aan heb is het wel dat op elk onderdeel van mijn systeem een laag stof ligt. 
Valt case-cooling ook op een andere mannier toe te passen? Mijn processor wordt nogal warm; 64/65C stressed en dit wil ik niet langer zo houden. Ik heb de search gebruikt, maar elke keer komt het weer op die intake outtake neer...
Nu zijn mijn vragen: Is er een andere mannier zonder dat mijn case een stof-magneet wordt? En welke fans kan ik er dan het beste voor gebruiken?
Bvd.
Valt case-cooling ook op een andere mannier toe te passen? Mijn processor wordt nogal warm; 64/65C stressed en dit wil ik niet langer zo houden. Ik heb de search gebruikt, maar elke keer komt het weer op die intake outtake neer...
Nu zijn mijn vragen: Is er een andere mannier zonder dat mijn case een stof-magneet wordt? En welke fans kan ik er dan het beste voor gebruiken?
Bvd.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris