Toon posts:

Screenshots C&C Red Alert 2 !!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg deze link van de gamespot site doorgestuurd, met screenshots van RA2 !
http://www.gamespot.com/features/redalert2_pre /

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespot.com/features/redalert2_pre/screens/shot1.jpg
:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jernst
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Ziet er goed uit! Alleen hopen dat het een beetje goed te spelen is, TS vond ik niks maar Red Alert was wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 16:25

Rashann

Zoek de hond...

Hmm, die ga ik dan toch maar NIET kopen... 'k vindt het veel te veel getekend... :( Ik vind iets als TA (of TA: Kingdoms) VEEL mooier...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-10 11:17
Ziet er cool uit, eindelijk echt 3D. C&C en RA roelde zeker indertijd over TS hoor ik alleen slechte verhalen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering dit ziet er toch niet uit?!
Ik vind 2d RTS spellen ook altijd veel leuker, maar dan wel zoals Total Annihilation (1 vind ik nog mooier als dit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er cool uit, eindelijk echt 3D.
Sorry hoor, maar het is nog steeds 2D :P

Dit wordt gewoon een topper, lees ook maar de preview op www.gamer.nl , Tiberian Sun viel overigens VIES tegen doordat het zo traag ging, zeker in multiplayer, over het netwerk was het nog niet eens vooruit te branden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom vind iedereen Tiberian Sun zo slecht?
okay het was niet zo goed als verwacht, but who cares, ik vindt TA dus echt helemaal nix, de C&C serie blijft toch een van de betere strategy games en ik hoop dat ze er vooral geen 3d strategy games gaan maken want dat zuigt al helemaal.
Ik vindt wel dat er in RA2 erg veel fantasie units zitten en het verhaal is me niet helemaal duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze de gameplay van red alert daar bij westwood weer kunnen toevoegen aan de game
(geen tibsun gameplay :( :( ) dan wordt dit echt een topper

en wat zie ik op de screens:
de tesla coil is back :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
RA was de beste uit de hele C&C serie!!
Ik heb TS alleen voor de filmpjes&verhaal uitgespeeld (en sommige levels geskipt omdat ze zo achterlijk moeilijk waren :().

RA was mooi in balans, TS is nog steeds niet helemaal uitgebalanceerd :(

Maar het blijft een leuke serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
TS viel ook bij mij vies tegen, ben benieuwd naar deze game, graphics zeggen mij over het algemeen alleen weinig, ik ga voor gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dit ziet er ook weer ruk uit !!! Gatver!
Kijk dan naar die verhoudingen : tankje en mannetje zijn bijna even groot.. en een schip is even groot als 2 mannetjes...
triest!!! je zit hier toch niet met duplo te spelen ofzo???

BLEGH !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-06 11:32
allemaal heel erg mooi (die shots zien er echt wreed uit) maar wanneer is de release van dit spel, ik kan dat werkelijk nergens vinden (of is der maybe nog geen release datum?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Waarom de meeste mensen TS slecht vonden? Westwood maakte een half jaar voordat TS verscheen screenshots die werden vervolgens bewerkt in een paint programma. Zodat de game mooier werd gemaakt dan het was. Toen het uit kwam was iedereen teleurgesteld, de game was een stuk minder mooi dan iedereen had afgeleid van de screenshots. Check www.tiberiansun.com , daar staat een heel artikel over bewerkte screenshots van C&C games...

Dit is waarschijnlijk nu ook het geval met RA2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Maar het BLIJFT 100% 2D!
TA heeft bewezen dat het VEEEEEL! beter kan.
D'r is toch NIKS realistisch aan 3 hoogtes op 1 hele map¿

Als RA2 nou eens 3D was, dfan kon het best wel een koel spel worden. Nu word het een matig spel, omdat totaal 2D helemaal UIT is.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zou me idd niet verbazen als Westwood weer heeft zitten kloten met die plaatjes :(
Maar RA2 stond gepland voor Winter 2000 volgens mij, Want binnenkort komt Renegade uit en misschien ook nog wel een addon voor TS (hoop ik) :)
Trouwens 3D strategy games zuigen!!! :(
Westwood gaat zeker weten van de C&C serie geen 3D RTS game maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

3D RTS zuigen¿
ECHT NIET!
http://thexer.telefragged.com

Overtuig jezelf met de screenshots en de DEMO!

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgk

dgk

3D RTS games zuigen? Ik denk toch niet dat games als TA, Homeworld en ST:Armada zo slecht waren, trouwens WC3 en C&C 3 (Tiberian Twilight) worden straks ook 3D RTS games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies... Westwood en Blizzard gaan vanaf nu alleen nog maar verder in 3D... dus geniet nog maar ff van TS en RA2, want straks MOETEN we in 3D spelen omdat er dan niks anders meer op de markt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En toch vindt ik dat 3D RTS zuigt!
:r :r :r :r :r :r
Hopelijk wordt C&C3 dus niet 3D want dan verloochend Westwood zichzelf, en dan zullen ze zeker 1 klant minder hebben... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgk

dgk

C&C Renegade wordt een C&C 3D shoot 'em up, dat ga je zeker ook niet kopen of toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben gezegt dat C&C3 in 3d gaat worden...hopen dat het ze goed lukt...3d betekend meestal ook meer units...(andere gamez kenende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff op een rijtje de past the present en th future

command & conquer tiberian dawn (ja de originele titel)
command & conquer the covert operations addon
command & conquer red alert
command & conquer red alert counterstrike
command & conquer red alert the aftermath
command & conquer tiberian sun
command & conquer tiberian sun firestorm
command & conquer renegade
command & conquer red alert 2

mmmmhhhhhhhhh waneer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vergat tiberian twilight

go westwood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik Renegade ga kopen...
downloade is makkelijker >:) enne Renegade is geen RTS spel dus daar heb ik geen problemen mee, ik speel immers ook Q3 en UT...
Maar ze moeten van de C&C serie geen 3D RTS game maken vind ik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTS games moeten overzichtelijk zijn dus 2D en geen 3D vind ik.

locutus> Je vergold C&C gold nog en ik dacht dat er ook Counterstrike 2 is verschenen. Verder hebben verzamelpakken dahct ik ook een apparte naam. :) Een hele zooi dus :(

Die screenshot vind ik echt om te :r Wat een tekenfilmgraphics zeg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bombarderende Zeppelin's.

LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

zou het weer zo goed ge-balanced zijn?
(5 tanja's in een APC en ff alser niemand kijkt de ander z'n basis inrije) :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgk

dgk

Westwood gaat in RA2 voor de aktie niet voor strategie, dus er zullen wel (te sterke) super units in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hadden die zeppelins hindenburghs noeten noemen dan kun je ze al fikkende in een basis laten storten met alle gevolgen van dien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

Ik heb het spel ff lang gespeeld (uitgespeeld nog net niet, maar komt nog :)). Het spel is erg goed uitgesbalanceerd. Leuk is de feuture als je skirmish gaat spelen, je kan dan kiezen tussen 8 landen, met allemaal hun specifieke eigenschappen. Frankrijk heeft bijvoorbeeld een 'Grand Cannon'. Hiermee kun je erg ver schieten, en sloopt in een keer een goed gepantserde tank. Een nadeel van het spel vindt ik de zgn. 'Superweapons'. Dit is bijvoorbeeld een weather storm. Hiermee kun je een storm op een andere basis laten doen komen. Erg leuk bedacht, alleen het is veel te overpowered. Met een strom sloop je bijvoor beeld 4 power plants, alle units in het stormgebied en de war factory. Nuclear missile idem dito, veel te overpowered (je sloopt gewoon TE veel). Leuk is de 'streepjes' feature, als een unit veel units/gebouwen sloopt, krijgt ie een streepje, en blijft ie het goed doen, nog twee. Een unit wordt dan bijvoorbeeld self-healing, meer armor, en betere weerstand. Tanya kan zwemmen en boten opblazen.

Conclusie: RA2 is een mooi spel, strakke graphics. Units/buildings/schepen zijn erg goed uitgebalanceerd, en hebben veel functies/features. De superweapons (Nuclear missile/weather storm/iron curtain/chronosphere) zijn veeeel te sterk. jammer van dat puntje.

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 14:36
ehh.... wat doet dit hier? we zijn met emperor: b4d bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ruud P. je loopt een jaar achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Wow, dit was wel een wereldschop :D .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was iedereen hier al el minstens een half jaar uitgekeken op Red Alert 2. Maar goed.

Fijn dat we even weten hoe gaaf RA2 is!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.