Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Begrijpt iedereen wat ik bedoel, of is dit allemaal vage praat?
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Met behulp van een willekeurige scripttaal en een éénvoudige replace functie kom je denk ik een heel stuk verder.Op maandag 01 oktober 2001 18:43 schreef Prammenhanger het volgende:
ik heb een hele lange site met javascripts, en om dat nou wat makkelijker te maken om een specifiek script te vinden, wil ik een form op mijn site, dat het woord waar je op zoekt markeert met een gele achtergrond en er dus ook meteen heen gaat (naar de plek waar dat woord staat), vergelijkbaar met CTRL-F (betekent control plus ef) Ik ben tig sites afgelopen, maar die hadden alleen search scripts met zoekmachines enzo, niet voor binnen je eigen pagina. Dit is niet eens zozeer een script request, maar ik heb geen idee meer waar ik op moet zoeken...
Verwijderd
Het zal voor jou wel als vloeken overkomen, maar ik heb op mijn homepage ook zoiets gebruikt, alleen heb ik het met Frontpage gemaakt, en dat zal de bedoeling wel niet zijn ?
Onder webmaster kun je vinden wat ik bedoel.
Hans,.
Onder webmaster kun je vinden wat ik bedoel.
Hans,.
fp is soms best te gebruiken hoor, dus geen vloek. zolang je er maar mee kunt doen wat je wilt, en het programma zit mij persoonlijk nogal dwars af en toe... maar goed, das meer voor Software Algemeen. tnx, ik ga kijken.
edit:
Heb gekeken, jij bedoelt anchors, ik niet. Wat ik wil is dit: druk op CTRL-F en zoek op het woord Prammenhanger bijvoorbeeld, dan word het woord prammenhanger blauw geselecteerd. dat wil ik dus ook, maar dan met javascript.
Heb gekeken, jij bedoelt anchors, ik niet. Wat ik wil is dit: druk op CTRL-F en zoek op het woord Prammenhanger bijvoorbeeld, dan word het woord prammenhanger blauw geselecteerd. dat wil ik dus ook, maar dan met javascript.
Verwijderd
Nou, zoals je ziet kan je dus ook replacen met JavaScript...Op maandag 01 oktober 2001 20:52 schreef Prammenhanger het volgende:
Dit is het enige dat ik vond met replace, en dat bedoel ik niet. Toch bedankt.
Ik geloof dat ik je nu al een aardig handvat heb gegeven, of had je toch liever een compleet script? Van mij krijg je dat niet, en ik denk dat er niet echt veel mensen zijn die nu hun editor opstarten
Nog een tip: Als je nu eens aan de hand van de url (index.htm?script=naamvanscript) en gebruik makend van een vaste syntax voor de naam ([beginscript]naamvanscript, for example) nu eens een replace maakt.
Ja, maar dat begrijp ik niet helemaal...
En ik heb al gezocht op replace, en zie de link in een van mijn vorige posts, dat was niet wat ik zocht. En hoe durf je van mij te denken dat ik een script wil requesten...

Pagina: 1