Toon posts:

Comp straight from the X-files ......?????!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil s'morgens maar weer eens mijn comp opstarten, (start op en zonder dat er nog iets op het scherm komt) scheidt hij er na 3 seconden mee uit :? Daarna start hij met geen mogelijkheid meer op. Haal ik (paar keer) de stekker eruit (wel elke keer minimaal 2 minuutjes wachten) en stop hem er weer in, start hij weer op. Tuurlijk wel weer die lullige drie seconden, maar ja, start wel weer.

Nou heb ik het volgende gedaan:
1. Heb ff BIOS gereset (Weet maar nooit hoe ik geeikeld heb met bijv. Temp-instellingen
2. Nieuwe voeding geprobeerd ( Precies hetzelfde rotgeintje |:(|:(|:( )
(stekker ff d'ruit en 2 min. en hij doet weer)

Nou vraag ik me toch af of iemand datzelfde heeft meegemaakt of dat er (8> zijn met een heel puik idee

Begin er namelijk een beetje :7 van te worden

Oh ja, PC-hardware misschien ook wel belangrijk hè? :Z
MSI K7T Pro, AMD Athlon 750@800 ( 8-), ja gedurfd hè ?? lol)
ASUS AGPV7100 32MB
:'(:'( Rest onbelangrijk genoeg om er niet over te beginnen :'(:'(

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Doet me denken aan kortsluiting.
Kijk es bij je mobo > bevestegingsplaat.
Alles los halen en d'r uit halen wat je niet nodig hebt, en dan nog es kijken.

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Kortsluiting kan het nou ook niet echt geweest zijn. Moederbord staat goed op zijn pootjes en de kaarten heb ik er ook al allemaal een keer uitgehaald

Nou ja, op de video-kaart na dan.
Daar heb ik ook al een andere kaart voor gebruikt, maar daar gebeurde nog steeds niets mee.

????

Verwijderd

Wat ook voor kan komen maar echter vrij zeldzaam is; lichtnet.. of wel stopkontakt. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat een PC bij de klant het niet deed en op de zaak wel. Wat bleek: d'r kwam maar 3 Volt ofzo uit het stopkontakt :)

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op maandag 01 oktober 2001 22:37 schreef Sigma het volgende:
Wat ook voor kan komen maar echter vrij zeldzaam is; lichtnet.. of wel stopkontakt. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat een PC bij de klant het niet deed en op de zaak wel. Wat bleek: d'r kwam maar 3 Volt ofzo uit het stopkontakt :)
damn, dan klopt er zeker iets niet. en een stopcontact is eigenlijk een wantcontactdoos (ja, ik doe sinds kort elektro :))