Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

'Gedownloade' UT maps lokaal draaien ?

Pagina: 1
Acties:

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28
Ik heb gemerkt dat wanneer je bij een server speelt, die eigen levels heeft en die worden gedownload, dat die dan in de "Cache" directory worden opgeslagen in de UT directory. Wat moet ik doen zodat ik deze bestanden (maps, skins, mods, etc) zelf kan gebruiken?

Ik vermoed dat ik de grootste bestanden (>1MB) gewoon kan kopieren naar de "MAPS" directory en dan de extensie wijzigen. Maar hoe pak ik de rest aan? Hoe herken ik de bestanden?

PS: Het bestand "cache.ini" bevat de werkelijke bestandsnamen van de malle namen die UT toekent, heb ik gemerkt.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ze gewoon te downen van internet!!!
bij www.fileplanet.com en www.fileleech.com hebben ze de kaarten meestal wel. :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 15:39
Daar is een handig progje voor dat je gedownloade bestanden omzet in echte onderdelen van je UT config. Je kunt de UT Cache Manager hier downen.

• Tuinhark
Klinkt perfect! 'k Ga 't checken. :)

Verwijderd

je kunt ook veel maps d/l van www.planetunreal.com/nalicity
de files staan wel bij fileplanet, maar bij nalicity staat er een beschrijving van de map en soms een beoordeling

5erl

• Tuinhark
5erl en aXe:
Het gaat me dus niet slechts om de maps he? Maar ook bv skins en weet ik veel wat ik allemaal meer download in UT. :)

UT Cache Manager is echt perfect. Helaas draaien de nieuwste versies niet omdat ik geen Win2k heb, maar de oude versie werkt voorlopig nog goed genoeg voor mij!

Met dank aan foser.
Pagina: 1