Toon posts:

Internet delen.......computer hangt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit ik het verkeerde forum?? verplaats em dan aub. thx

als ik een spel speel (UT) dan gaat me computer heeeeeel soms hangen maar het blijft irritant.
Wat me opvalt is dat het alleen zo is als iemand anders ook internet (door middel van internetdeling)

kan dit een oorzaak zijn??

thx grtz jef

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Is je computer misschien te licht??? Er worden waarschijnlijk te veel bronnen van je computer gebruikt als je aan het delen bent.

O-)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
Amd Duron 700 met 640 mb ram.......d8 eht niet

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Geduld |:(

* Pizzaman irriteert zich een beetje aan mensen die topics na een uur alweer omhoog schoppen *

Verwijderd

Heb je veel netwerk protocollen openstaan/geinstalleerd?
Ik weet niet wat UT vraagt maar misschien heeft het daar iets mee te maken. TCP/IP heb je zowieso nodig maar netbuei (of zoiets)en andere rare protocollen meestal niet

Verwijderd

Topicstarter
das jammer voor jou maar loop jij nou het hele forum door?? bovenaan vallen teminste op

Verwijderd

Topicstarter
He daar zeg je me wat

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op maandag 01 oktober 2001 18:58 schreef jvvianen het volgende:
das jammer voor jou maar loop jij nou het hele forum door?? bovenaan vallen teminste op
:? :? :? :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 18:58 schreef jvvianen het volgende:
Nee hoor, het is niet zo dat mensen op 'Actieve topics' klikken en alleen van daaruit topics bezoeken. Ik (en waarschijnlijk een hoop anderen) open gewoon een aantal fora en kijk de 1e (en soms 2e) pagina ff door of er topics opstaan die me interesseren. Ik kijk zeker niet alleen naar de bovenste, en na een uur schoppen is al wel heeel snel :)

En je topic komt meestal toch wel in beeld, of je nou schopt of niet. Ik erger me ook als ik topic zie met 5 reacties van de starter like: 'Hallo?', 'Niemand?', 'Weten jullie echt niets?'

Dus gewoon ff wachten, geduld is een schone zaak en hulp komt vanzelf :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok let's pray for it
thx :7

Verwijderd

Wat d8 je is van een ander internet deel programma te nemen.
Winroute via NAT of DHCP, of sygate.
Ik zelf heb win2000 en kan gewoon met 4pc's internetten en gamen zonder 1 probleem
groetjes
Me

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem in elk geval geen proxy want dan kan ik nie meer gamen op de andere computers (online dan) en die van Win2k is wel goed alleen ik vermoed dat het ergens anders in zit........maar waaar???
Pagina: 1