Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

HELP UT Intro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, wie kan mij vertellen hoe ik de intro bij UT kan uitschakkelen?????

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

4POX

Everybody is wired

Disable The Flyby Sequence

To disable the fly by [movie] sequence at the load up of Unreal Tournament
you have to edit /unrealtournament/system/unrealtournament.ini file. In the
first section of the file, replace LocalMap=CityIntro.unr with
LocalMap=UT-Logo-Map.unr.

En met dit trucje start UT ook veel sneller omdat hij die flybee niet hoeft in teladen

AKA Rinkel weblog

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
relaxed, in het engelsch :P :)

Verwijderd

ja, bij mij duurt het ook wel ff om op te starten vanwege dus dat (....) fimpje! :(

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

4POX

Everybody is wired

Is gewoon letterlijk geplakt vanuit een unreal TWEAK!!!! file

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Euhm je moet gewoon op ESC drukken als je dat muziekje hoort, dan kom je gewoon in het menu uit...tenminste bij mij werkt dat perfect :)

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Raikane: je mist de hele bedoeling.... UT doet er alnger over om te starten omdat hij die best wel grote intro moet laden.... als je gewoon UT-logo-map.unr of entry.unr (zijn bijna hetzelfde) gebruikt wordt het veel sneller gestart...
En dat is zeer fijn, ik start UT best wel vaak achter elkaar, dus ongeveer 2 minuten nadat ik het afgesloten heb, en als je dan steeds moet wachten tot die intro geladen is wordt UT scripts testen nog vervelender dan het al is...

Verwijderd

Tja Raikane bij sommige gaat het wel snel. maar voordat tie bij het muziekje is heeft ie al flink wat gecached. en zonder al dat gecache start tie dus nog sneller op.

Verwijderd

ik heb een pentium 3 dus bij mij start ie wel lekker snel op. alleen toch duurt het nog wel ff. :(

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Gewoon een crack erover heen gooien. Het langste van het starten is het zoeken naar de cd. Met die crack staat binnen 5s dat intro voo me neus.
Pagina: 1