Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Komt ook een filmpje van toch?Op maandag 01 oktober 2001 17:43 schreef msoete het volgende:
Of Quake dat zou me echt wel tof wezen.
Verwijderd
maar eigenlijk naar het boek van steven king.
lijkt me wel stoer Gman gespeeld door die Agent Smith uit de Matrix
www.avpnews.com
Hele goeie !!! Dat lijkt me idd super om die moves een beejte cool te filmen en in het bijzonder de pausemomenten (dus er helemaal omheendraaienOp maandag 01 oktober 2001 17:34 schreef LuNaTiC het volgende:
Max Payne
Maar een ander zou van mij ook Half Life kunnen zijn.
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
dit spel ruled van alle kanten. Als ze hier een film van kunnen maken vlieg ik naar hollywood om de premiere te zien
Verwijderd
Verwijderd
er komt een quake film, link post ik later nog wel als ik hem kan vindenOp maandag 01 oktober 2001 17:43 schreef msoete het volgende:
Of Quake dat zou me echt wel tof wezen.
Verwijderd
de zerg --> starship trooper beestjes lookalikes
de terran --> mensen
de protoss --> daar ken lucas arts wel wat op vinden dacht ik zo
verhaal door blizzard, gedirecteerd door een goeie director
of hoe knakkers ook mogen heten
REGISEUR toch?
jah idd regiseur
zie nou wel je weet het wel
jah klopt ik ben slimmer dan ik dacht
owjah? dat heb je mij niet horen zeggen
stil jij flauwerd
WAT!?!? WIE noem jij hier een flauwerd,.......BOEFJE
GRRRR wacht jij maar
eeeh khaine..... get real....
ok
thats better
jah....
Ha! Eindelijk iemand die het met me eens isOp dinsdag 02 oktober 2001 14:06 schreef Predjee het volgende:
er is eigenlijk maar gewoon 1 spel, dat een prachtig verhaal heeft voor een film, en dat is fallout, lijkt me ooh zo fucking duidelijk
Fallout Rulez
die vent die Foster speelt in die serie op BNN: the First Wave over die invasie van de Aliens (de Gua)
die heeft gewoon exact dezelfde smoel!!!!!
¯\_(ツ)_/¯
tää on taas niin tätä
Emperor (is ook al bijna een film)
Zeker weten "METAL GEAR SOLID"
Zeker weten "MAX PAYNE"
allemaal hele goeie
vindt ik
helemaal vergeten !
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
En Michael Biehn mag dan Snake gaan spelen...als je die knakker ziet in The Rock heeft ie er al veel van weg. Zeker als je de Snake op de hoes van Metal Gear 1 pakt..dat is hem letterlijkOp dinsdag 02 oktober 2001 18:33 schreef beschuitfluiter het volgende:
ow jaaa metal gear....
helemaal vergeten !
Signature?
Verwijderd
en idd Duke Nukem..... Come get some...... hail to the king baby...... ahhh jullie brengen me weer op slechte ideeen, nou moet ik weer gaan installeren enzo
Rainbow Six : Van Tom Clancy dus, zou niet de eerste verfilming zijn.
En zoals al gezegd Fallout, Fallout Tactics en Fallout 2. Zou een prachtige 3-deler worden.
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
Ik heb de verhaallijn gelezen en ik moet zeggen dat die best wel goed is.
Het wordt dan een beetje een horror/thriller
Wat een PRACHTIG spel was dat. jammer dat ik hem al * keer heb uitgespeld
En alle startrek games moeten 5 films per stuk van worden gemaakt natuurlijk
Wat ook een cewle film zou worden: Z en Z2!
Ik ben het met je eens, dit spel heeft een goed verhaal in zitten en vooral de karakters die laten je helemaal meeslepen.Op woensdag 03 oktober 2001 11:57 schreef JeanLucPicard het volgende:
Vampire the masquerade: Redemption! Nooi zo'n pakkend verhaal gehad, ik had echt medelijden met Christof
Verwijderd
Vampire: Masquerade kan ik me ook wel in vindenOp woensdag 03 oktober 2001 12:01 schreef msoete het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, dit spel heeft een goed verhaal in zitten en vooral de karakters die laten je helemaal meeslepen.
Maar dan moeten ze niet zo'n lompe actie film van maken dat ze ontelbaar kogels afvuren en niet wordt geraakt.Op woensdag 03 oktober 2001 12:03 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Vampire: Masquerade kan ik me ook wel in vindenEn Silent Hill 2 ook...maar MGS1 (of 2) blijft toch mijn favoriet...Snake's back! James Bond, eat your heart out
Verwijderd
MGS heeft maar weinig met schieten te maken natuurlijk...ik heb het spel wel eens uitgespeeld en slechts drie soldaten neergeschoten...Op woensdag 03 oktober 2001 12:07 schreef msoete het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze niet zo'n lompe actie film van maken dat ze ontelbaar kogels afvuren en niet wordt geraakt.
Ook Total Annihilation lijkt me geen slecht idee, omdat het best wel origineel is maar nog geen goede verhaalloop is moeten ze die er nog ff bij verzinnen.
Quake III Arena zou ook goed kunnen. Bijvoorbeeld dat je het leven van een soldaat volgt en dat ie steeds moet vechten in een arena (misschien voor andermans plezier, meer Gladiator style, en dat ie steeds beter wordt.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Verwijderd
zeker.
Het is echt zo lang geleden dat er weer een goede post-apocalyptische film was.
Civilization
Max Payne
Half-Life
Deus Ex
Windows 98
En nog veel en veel meer spellen.
Is fallout echt zo'n goed spel?
Heb em nog nooit gespeeld, denk maar dat ik em eens moet kopen.
Is al een film op zich
Verwijderd
Gewoon een goede fantasy-film in de wereld van D&D, die zich kan meten aan Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring
Als the Fast and The Furious mooi ver-gamed zou worden! Een soort Motorcity Online met dat soort auto's (en dan geen maandelijkse kosten!).
The first casualty in war is always the truth...
Als je animatie bedoeld net zoals Final Fantasy: AUB geen meer (er zijn teveel softwarehuizen bijna failliet gegaan door het floppen van hun films. En dat gaat ten koste van ontwikkeling van nieuwe games)Op maandag 01 oktober 2001 17:28 schreef msoete het volgende:
Er zijn nu aardig wat spellen die ook uit zijn op film, zoals Final Fantasy, Dungeons and Dragons etc etc...
Welke spellen wil jij zien op film??
Ik wil bijvoorbeeld dat Myst op film uitkomt en zo heb ik nog andere spellen die ik wel op film wil zien.
Als je verfilmingen bedoeld zoals Tombraider: Don't care
(in principe worden de rechten dan gekocht dus levert het extra geld op voor ontwikkeling)
Kortom als het ten goede komt van de gamer mogen ze van mij zelfs LARRY en PACMAN verfilmen
Als ik het goed heb was het de bedoeling dat Blizzard een film ging maken. Maar na het tegenvallende resultaat van SquareSoft's Final Fantasy (heel veel rooie cijfers) hebben ze zich voorlopig teruggetrokken)Op maandag 04 februari 2002 21:02 schreef mr.oncreatief het volgende:
nee ik weet het!
warcraft en dan eg van die big wars
net zoals het begin van LotR
Max Payne
Carmaggedon ( een nieuwe niet deathrace2000 ofzo )
The Need For Speed
Alien VS Predator ( Zijn ze ook al mee bezig, Alien V )
Return To Castle Wolfenstein
Het is FRIET!
O ja daar weet ik nix van af. Lijkt me trouwens wel cool als ie zou komen (zie mijn vorige reply op deze topic).Op maandag 04 februari 2002 22:23 schreef Jox444 het volgende:
Command & Conquor ( maar daar zijn ze al mee bezig)
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Iets soortgelijks is al eens uitgebracht onder de naam Gone in 60 seconds.Op maandag 01 oktober 2001 18:53 schreef msoete het volgende:
Grand Theft Auto
He who controls the Spice, controls the Universe.
Daar zie ik nou niks in, hoewel ik zelf een verwoed cs-er ben. Half-life daarentegen....Op dinsdag 02 oktober 2001 23:32 schreef Osdorp-Dude het volgende:
COUNTER-STRIKE THE MOVIE
En natuurlijk Supaplex
iddOp maandag 04 februari 2002 20:40 schreef DazZta het volgende:
Metal Gear Solid !!!! no doubt about that
alleen zal het hoogstwaarschijnlijk tegenvallen want de perfecte sfeer uit het spel krijg je nooit zo identiek in een film
maar zo gaat het met alle game-naar-doek verfilmingen..
dat moet echt 1337 zijn
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Nej, gewoon de gast nemen die model heeft gestaan voor Max, die gozer die ook op de E3 aanwezig was. die heeft de exacte smoelOp dinsdag 02 oktober 2001 16:23 schreef beschuitfluiter het volgende:
weet je welke gast er precies uitziet als Max Payne?!!
die vent die Foster speelt in die serie op BNN: the First Wave over die invasie van de Aliens (de Gua)
die heeft gewoon exact dezelfde smoel!!!!!
Maar ik moet wel zeggen dat die filmpjes van tiberian sun er vet gaaf uitzagen, misschien dat daar iets mee te doen is. Red Alert 2 daarentegen had echt rotte filmpjes, lachwekkend gewoon.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Meschien komt die ooit nog.
Thy will see the light...
JaOp woensdag 06 februari 2002 11:20 schreef udenjpg het volgende:
Tetris: the movie!!
En dan ook nog Pong en Frogger om het compleet te maken
Maar om ook nog even een serieus antwoord te geven,
Command & Conquer
Alien vs Predator
Zelda
Monkey Island !!!!!!!!!
Deze zouden ze zeker moeten uitbrengen op film.
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Er is al eens een HOAX rond gegaan dat ie er kwam, ik helemaal blij.
Indiana Jones and the Fate of Atlantis is ook een goeie!
Descent
DooM
Rise of the triad
Wolfenstein 3D
Wolfenstein 3D II - ( het originele idee, dus niet RTCW )
C:\>_
Verwijderd
Monkey Island 1 t/m 4
Space Quest
Larry
Sam & Max Hit the road
Maniac Miner
Mr Do's Castle
Baldur's Gate Serie (en alles wat op die engine gemaakt is)
Diablo
Rollercoaster Tycoon (dan in de stijl van house on haunted hill waar die rijke gast zijn pretpark laat zien
Outcast
Final Fantasy (10 films)
Driver
Resident Evil
Silent Hill
Hooligans
Zelda
Tony Hawk Pro Skater 3 (geen idee hoe ze dat moeten maken)
Maar geen unreal quake of andere FPS daarheb je al genoeg films van
Alien vs Predator lijkt me wel gaaf. Moeten ze de marine wel weglaten. Gewoon een film waar een paar predator's op een alien planeet landen of andersom.Op donderdag 07 februari 2002 16:35 schreef Gamegod het volgende:
Maar geen unreal quake of andere FPS daarheb je al genoeg films van(me hero me can't die
)
Yup, een kerstfilm toen GTST nog leuk was.Op maandag 01 oktober 2001 17:46 schreef ThaNobius het volgende:
[..]
Is er ooit een GTST film geweest dan??![]()
As the world Turns is een betere soap. Goede verhaallijnen, en loopt al 42 jaar!
Maar effe ontopic: Ik zou het cool vinden als Doom als film uitkwam..
Verwijderd
jawel!!!Op woensdag 06 februari 2002 11:20 schreef udenjpg het volgende:
Tetris: the movie!!
met Angelina Jolie als blok
[offtopic-mode]Op donderdag 07 februari 2002 23:12 schreef Eftelingtijntje het volgende:
[..]
Yup, een kerstfilm toen GTST nog leuk was.
As the world Turns is een betere soap. Goede verhaallijnen, en loopt al 42 jaar!
Maar effe ontopic: Ik zou het cool vinden als Doom als film uitkwam..
Damn, je gaat toch niet zeggen dat je soaps echt LEUK vindt??
[/offtopic-mode]
Tjah, StarCraft lijkt mij ook wel het ideale ingredient voor een superkewle film!! Maar lijkt misschien een beetje teveel op Starship Troopers...
Ja idd, als ze het verhaal van het spel echt gaan verfilmen, dan wordt die echt gaaf.Op donderdag 07 februari 2002 22:51 schreef mazerati het volgende:
SILENT HILL 2!!
Zou eens een Voyager film worden waarin flink word gevochten, niet dom heen en weer vliegen en nieuwe levensvormen de hand schudden.
Weet trouwens iemand hoe het zit met Resident Evil: the Movie. Er zijn wel steeds geruchten dat ze er mee bezig zijn, vanaf 1999 volgens mij al. Maar ik heb er voor de rest nog niets meer van gehoord, jammer, dat leek me nou echt een goeie horrorfilm worden.
StarCraft ook wel stoer denk ik beetje de stijl van Starship troopers
Verwijderd
http://www.spe.sony.com/movies/residentevil/Op vrijdag 08 februari 2002 09:29 schreef Ed_Capone het volgende:
Weet trouwens iemand hoe het zit met Resident Evil: the Movie. Er zijn wel steeds geruchten dat ze er mee bezig zijn, vanaf 1999 volgens mij al. Maar ik heb er voor de rest nog niets meer van gehoord, jammer, dat leek me nou echt een goeie horrorfilm worden.
Volgens de datum op deze site komt hij op 15 maart in Amerika uit
" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sheep Dog 'n' Wolf ruledOp vrijdag 08 februari 2002 10:54 schreef Symphony-X het volgende:
sheep dog 'n wolf
"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
Thanks Dude. Ya'h made me really glad.Op vrijdag 08 februari 2002 09:57 schreef Gamegod het volgende:
[..]
http://www.spe.sony.com/movies/residentevil/
Volgens de datum op deze site komt hij op 15 maart in Amerika uit
er is al een strip van dus wie weetOp vrijdag 08 februari 2002 14:21 schreef Tosti het volgende:
Diablo ofcourz!
Bier, Whiskey en Metal!!
Fietsnerd